Razmišljate napustiti posao koji radite, jer niste zadovoljni s omjerom uloženo – dobiveno? Gledate ljude oko sebe i osjećate da trebate kreativnu slobodu kakvu imaju poduzetnici? Želite samostalno kreirati i stvarati posao, birati suradnike i osmišljavati kvalitetniju ponudu na tržištu? Ako vas ova pitanja i odgovori privlače i vidite se u budućnosti u poduzetničkom projektu, vrijeme je da objektivno analizirate svoje resurse.
Ako imate konkretna znanja i vještine koje vam mogu koristiti u obavljanju vlastite djelatnosti, to je odličan početak. Međutim, devedesetih godina je volja bila glavna za uspjeti u poduzetništvu, ali i hrabrost i intuicija jer tržište nije bilo zasićeno svim kategorijama proizvoda i usluga.
Danas je prisutna ogromna konkurencija, gospodarska situacija utječe na skoro sve djelatnosti, ponašanje potrošača se promijenilo i mijenja sve brže, tehnologija utječe na informiranje kupaca i donošenje odluka o kupnji itd. Upravo iz tog razloga, osim stručnosti u djelatnosti u kojoj ćete poslovati, potrebno je znanje o poslovnom planiranju, kreiranju strategije, organizaciji poslovnih procesa, upravljanju ljudskim potencijalima, marketingu, prodaji i svakako komunikacijske i prezentacijske vještine. Statistika govori da veliki broj malih poduzetnika upadne u probleme već u prve dvije godine poslovanja, što govori da su u posao vrlo često ušli nedovoljno pripremljeni i „naoružani“ stručnim znanjima koji im mogu pomoći u kreiranju uspješne strategije na tržištu.
Ako nemate potrebna stručna znanja za posao kojim ćete se baviti ili nemate odgovarajuće iskustvo u određenoj djelatnosti, postoji mogućnost da nećete moći učinkovito organizirati poslovne procese. Gledajući izvana, često nam se neki posao učini jako jednostavnim. Svaki posao ima svoje zakonitosti i tajne poslovanja, pa ukoliko mislite da je nešto prejednostavno za raditi, vjerojatno ste propustili uočiti važan segment tog posla.