Marketing i prodaja
Kataloška prodaja – jeftin i učinkovit način plasiranja proizvoda
Najviše “kupnje iz naslonjača” obavlja se upravo preko kataloga. Zato je to segment koji je potencijalno iznimno koristan za poboljšanje prodaje vaših proizvoda. Katalog je potrošačev jedini doticaj s vašom kompanijom i mora biti reprezentativan! Također, mora pratiti vašu ciljanu publiku i proizvod a posebnu pozornost trebate obratiti na kvalitetu papira, dizajn te raspored proizvoda.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.