Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Mnoge tvrtke nastoje se putem Facebooka povezati sa svojim potrošačima, no u prosjeku samo 7,5 posto korisnika poslovnih fan stranica zaista i pročita sve objave koje vi kao tvrtka marljivo lijepite po svom zidu.

Izdvojeno

Kako privući potrošače na Facebooku?

Mnoge tvrtke nastoje se putem Facebooka povezati sa svojim potrošačima, no u prosjeku samo 7,5 posto korisnika poslovnih fan stranica zaista i pročita sve objave koje vi kao tvrtka marljivo lijepite po svom zidu.

Kako biste stvorili bazu vjernih fanova koji će zaista pratiti vijesti iz vaše tvrtke donosimo vam savjete portala Inc. :

Komentirajte i analizirajte aktualne događaje

Čitatelji to vole. Facebook korisnici skloniji su objavama koje sadrže osobne komentare, od onih u kojima se samo prenose informacije.

Budite kontroverzni

Poznato je kako konfliktne situacije privlače najviše pozornosti. Fokusirajte se na objave koje će potaknuti raspravu vaših fanova.

Personalizirajte odnos

Svojim se čitateljima obraćajte direktno. Na taj ćete način poboljšati komunikaciju i dobiti vrijedne povratne informacije.

Slika vrijedi tisuću riječi

Upečatljiva slika udvostručit će broj lajkova, komentara i korisnika koji će objavu podijeliti sa svojim prijateljima.

Budite duhoviti

Facebook korisnici vole smiješne fotografije, karikature i video isječke. Nasmijte vaše fanove i oni će ponovno posjetiti vašu stranicu.

Potičite na djelovanje

Posvetite malo vremena direktnom marketingu. Organizirajte nagradne igre i pripremite iznenađenja vašim fanovima.


Napisao

Marketing i prodaja

U današnjem digitalnom svijetu, poduzetnici koji žele biti relevantni i konkurentni vode se jednom ključnom činjenicom – vidljivost je temelj uspjeha. I

Komentari

Korištenje Facebooka činilo se bezopasnim. Jedva sam čekala da se ponovno ulogiram i vidim nove notifikacije!

Komunikacija

Trendovi na društvenim mrežama i same društvene mreže se kontinuirano i sve brže mijenjaju.

Lifestyle

Iako je općeprihvaćeno mišljenje kako postoji veza između sve većeg broja depresije kod mladih i njihovog vremena provedenog na društvenim mrežama, čini se da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.