Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako privući potrošače na Facebooku?

Mnoge tvrtke nastoje se putem Facebooka povezati sa svojim potrošačima, no u prosjeku samo 7,5 posto korisnika poslovnih fan stranica zaista i pročita sve objave koje vi kao tvrtka marljivo lijepite po svom zidu.

Mnoge tvrtke nastoje se putem Facebooka povezati sa svojim potrošačima, no u prosjeku samo 7,5 posto korisnika poslovnih fan stranica zaista i pročita sve objave koje vi kao tvrtka marljivo lijepite po svom zidu.

Kako biste stvorili bazu vjernih fanova koji će zaista pratiti vijesti iz vaše tvrtke donosimo vam savjete portala Inc. :

Komentirajte i analizirajte aktualne događaje

Čitatelji to vole. Facebook korisnici skloniji su objavama koje sadrže osobne komentare, od onih u kojima se samo prenose informacije.

Budite kontroverzni

Poznato je kako konfliktne situacije privlače najviše pozornosti. Fokusirajte se na objave koje će potaknuti raspravu vaših fanova.

Personalizirajte odnos

Svojim se čitateljima obraćajte direktno. Na taj ćete način poboljšati komunikaciju i dobiti vrijedne povratne informacije.

Slika vrijedi tisuću riječi

Upečatljiva slika udvostručit će broj lajkova, komentara i korisnika koji će objavu podijeliti sa svojim prijateljima.

Budite duhoviti

Facebook korisnici vole smiješne fotografije, karikature i video isječke. Nasmijte vaše fanove i oni će ponovno posjetiti vašu stranicu.

Potičite na djelovanje

Posvetite malo vremena direktnom marketingu. Organizirajte nagradne igre i pripremite iznenađenja vašim fanovima.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.