Koliko je bitno pakiranje proizvoda?

IGEPA Plana vjeruje kako je pakiranje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su proveli istraživanje kako bi to i dokazali. U suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey napravili su ekskluzivnu IGEPA kutiju koju su uz pomoć neuroznanstvenika iz Promosapiensa odlučili testirati u usporedbi s “običnom” kutijom. U obje su stavili čokoladicu i mjerili emocionalne reakcije mozga ispitanika prilikom raspakiravanja jedne i druge kutije. Reakcije su mjerili putem EEG-a, prateći koliko određeno pakiranje privlači ili odbija ispitanike.

IGEPA pakiranje pokazalo je 50% bolji EEG rezultat od “običnog” pakiranja, a 93% ispitanika je nakon ispitivanja eksplicitno izjavilo kako im se IGEPA pakiranje sviđa. Osim toga, IGEPA pakiranje imalo je u prosjeku gotovo 67% više emocionalnih vrhunaca od “običnog” pakiranja. U istraživanju koje su proveli neuroznanstvenici iz Promosapiensa, sudjelovalo je 35 ispitanika, među kojima 10 muškaraca i 25 žena u dobi od 20 do 47 godina, prosječne dobi 32.5 godina.

“Riječ je o setu od osam kutija dizajniranih u babuška stilu, smještenih jedna u drugu, a cilj nam je njima inspirirati i potaknuti korisnika na razmišljanje o važnosti papirnatog pakiranja. Diskretna vanjština u sebi skriva niz iznenađenja u različitim oblicima, dizajnerskim i tehničkim rješenjima”, kaže Mihaela Franjić iz Igepe.

Dodaje da su ovime znanstveno potvrdili da ljudi lijepa pakiranja doživljavaju na posve drugačiji način i više cijene sadržaj koji se u njemu nalazi. “Dokazali smo da je pakiranje važno kao i sam sadržaj, ako ne i više”.

Kako je izgledalo istraživanje svi zainteresirani mogu pogledati u videu:

Podijeli

Odgovori

Top