Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Koliko je bitno pakiranje proizvoda?

IGEPA Plana vjeruje kako je pakiranje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su proveli istraživanje kako bi to i dokazali.

IGEPA Plana vjeruje kako je pakiranje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su proveli istraživanje kako bi to i dokazali. U suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey napravili su ekskluzivnu IGEPA kutiju koju su uz pomoć neuroznanstvenika iz Promosapiensa odlučili testirati u usporedbi s “običnom” kutijom. U obje su stavili čokoladicu i mjerili emocionalne reakcije mozga ispitanika prilikom raspakiravanja jedne i druge kutije. Reakcije su mjerili putem EEG-a, prateći koliko određeno pakiranje privlači ili odbija ispitanike.

IGEPA pakiranje pokazalo je 50% bolji EEG rezultat od “običnog” pakiranja, a 93% ispitanika je nakon ispitivanja eksplicitno izjavilo kako im se IGEPA pakiranje sviđa. Osim toga, IGEPA pakiranje imalo je u prosjeku gotovo 67% više emocionalnih vrhunaca od “običnog” pakiranja. U istraživanju koje su proveli neuroznanstvenici iz Promosapiensa, sudjelovalo je 35 ispitanika, među kojima 10 muškaraca i 25 žena u dobi od 20 do 47 godina, prosječne dobi 32.5 godina.

“Riječ je o setu od osam kutija dizajniranih u babuška stilu, smještenih jedna u drugu, a cilj nam je njima inspirirati i potaknuti korisnika na razmišljanje o važnosti papirnatog pakiranja. Diskretna vanjština u sebi skriva niz iznenađenja u različitim oblicima, dizajnerskim i tehničkim rješenjima”, kaže Mihaela Franjić iz Igepe.

Dodaje da su ovime znanstveno potvrdili da ljudi lijepa pakiranja doživljavaju na posve drugačiji način i više cijene sadržaj koji se u njemu nalazi. “Dokazali smo da je pakiranje važno kao i sam sadržaj, ako ne i više”.

Kako je izgledalo istraživanje svi zainteresirani mogu pogledati u videu:

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.