Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Komuniciranje o održivosti – ER ili PR 10. rujna 2019.

Institut za društveno odgovorno poslovanje zajedno s Hrvatskom udrugom poslodavaca i Global Compact Hrvatska
poziva Vas na seminar Paul Afshara, svjetski poznatog stručnjaka u području komunikacija i oblikovanja korporativnih strategija pod nazivom Komuniciranje o održivosti – ER ili PR.

Institut za društveno odgovorno poslovanje zajedno s Hrvatskom udrugom poslodavaca i Global Compact Hrvatska
poziva Vas na seminar Paul Afshara, svjetski poznatog stručnjaka u području komunikacija i oblikovanja korporativnih strategija pod nazivom Komuniciranje o održivosti – ER ili PR.

Predavanje će se održat u utorak, 10. rujna 2019.
u Hrvatskoj udruzi poslodavaca,
Radnička cesta 52/1.kat, s početkom u 10 sati.

Predavanje će biti na engleskom jeziku, a predviđeno vrijeme trajanja je 2 sata.

Svoj dolazak molimo potvrdite najkasnije do 9. rujna do 12 sati na email: [email protected]

Paul Afshar je partner za korporativne komunikacije i poslovanje sa svrhom u FleishmanHillard Fishburn iz Londona, agencija koja je proglašena najboljom velikom PR agencijom na PRWeek Awards u 2018. godini!

Paul je stručnjak za korporativnu strategiju i komunikacije s višegodišnjim iskustvom u Europi, Bliskom Istoku i Africi, gdje je radio s vodećim svjetskim brandova na oblikovanju njihove održivosti i strategije društvenog ulaganja.

Paul je konzultant poduzećima poput onih koje kotiraju na Londonskoj burzi s najvećom tržišnom kapitalizacijom, te ga opisuju da ima uspješne rezultate prilikom oblikovanja integriranih komunikacijskih programa za vodeće korporativne i društvene inicijative.

Poznat je po start-up mentalitetu, uspješno pomaže poduzećima da prijeđu iz faze u kojoj je važno “samo prodati”, do faze izgradnje razvoja modela održivosti komuniciranja koju obilježavaju odlični odnosi s medijima, kupcima, dobavljačima, vladom i nevladinim organizacijama.

Tijekom četverogodišnjeg boravka u Kini, gdje je vodio uspješno pokretanje jedne e-trgovine, vidio je učinke klimatskih promjena na glavni grad nacije, te o globalnim pitanjima održivosti i poslovnim odnosima Velike Britanije i Kine pisao za Huffington Post i the Independent.

Paul je i osnivač i sudac natjecanja Meaningful Business 100 (MB100), godišnje proslave globalnih 100 pojedinaca koji poslovni utjecaj koriste kako bi pomogli u postizanju ciljeva Ujedinjenog naroda za održivi razvoj (SDG).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.