Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Paul Afshar: Milenijalci traže dosljednost

Paul Afshar, je održao predavanje na temu važnosti razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge održivog poslovanja u tom procesu.

10. rujna 2019. u Zagrebu u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) pod organizacijom IDOP-a i UN Global Compact Network Hrvatska, svjetski priznati stručnjak u području komunikacija Paul Afshar, je održao predavanje na temu važnosti razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge održivog poslovanja u tom procesu.

Započeo je predavanje izjavom “CSR je placebo dizajniran da se dobro osjećamo” te nastavio objašnjavajući zašto je potrebno poduzeti neke stvarne korake u smjeru razvoja održivog poslovanja kompanija, a ne samo stvarati pozitivan dojam bez vidljive promjene ponašanja i djelovanja. Iduće su generacije one koje će donijeti velike promjene, kaže Afshar, jer milenijalci traže dosljednost i stalo im je do toga kakav otisak kompanija za koju rade ostavlja na okoliš i zajednicu te kako će to koristiti budućim generacijama.

Afshar je također u svom predavanju istaknuo tri razloga zbog kojeg kompanije moraju težiti svrhovitosti (purposefulness) u budućnosti:

  1. S time grade jače brendove
  2. Privlače najbolje ljude
  3. Brinu o sigurnosti
Upozorio je na važnost poznate izreke “Put your money where your mouth is” tj. potrebi da ukoliko želimo stvarne promjene, našim ulaganjima podupremo ciljeve u koje vjerujemo. Ovakvo razmišljanje dovelo je do cijelog vala novih investitora koji prilikom odabira kompanija u koje će ulagati ne gledaju samo maksimizaciju profita već i ono iza čega ta tvrtka stoji u stvarnosti.

Nakon predavanja održana je kratka panel rasprava na temu “Global Compact Transforming Communications in Croatia” na kojoj su sudjelovali: Dubravka Stefanac Vinovrski, direktorica korporativnih komunikacija, A1 Hrvatska; Ivan Jurković, direktor korporativnih komunikacija, Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije, HEINEKEN Hrvatska i Stana Odak Krasić, prodekanica za studije, VERN’.

Izvor: HUP

 

Capture (9)

 

Kom -24

Kom -58 (1)

 

Kom -80

Kom -88

Kom -103

Kom -109 (1)

Kom -112

Kom -113

Kom -114

Kom -117

O predavaču:

Paul Afshar je partner za korporativne komunikacije i poslovanje sa svrhom u FleishmanHillard Fishburn iz Londona, agencija koja je proglašena najboljom velikom PR agencijom na PRWeek Awards u 2018. godini!

Paul je stručnjak za korporativnu strategiju i komunikacije s višegodišnjim iskustvom u Europi, Bliskom Istoku i Africi, gdje je radio s vodećim svjetskim brandova na oblikovanju njihove održivosti i strategije društvenog ulaganja.

Paul je konzultant poduzećima poput onih koje kotiraju na Londonskoj burzi s najvećom tržišnom kapitalizacijom, te ga opisuju da ima uspješne rezultate prilikom oblikovanja integriranih komunikacijskih programa za vodeće korporativne i društvene inicijative.

Poznat je po start-up mentalitetu, uspješno pomaže poduzećima da prijeđu iz faze u kojoj je važno samo prodati, do faze izgradnje razvoja modela održivosti komuniciranja koju obilježavaju odlični odnosi s medijima, kupcima, dobavljačima, vladom i nevladinim organizacijama.

Tijekom četverogodišnjeg boravka u Kini, gdje je vodio uspješno pokretanje e-trgovine, iz prve ruke vidio je učinke klimatskih promjena na glavni grad nacije, i pisao o globalnim pitanjima održivosti i poslovnim odnosima Velike Britanije i Kine za Huffington Posti the Independent.

Paul je i osnivač i sudac natjecanja Meaningful Business 100 (MB100), godišnje proslave globalnih 100 pojedinaca koji poslovni utjecaj koriste kako bi pomogli u postizanju UN ciljeva za održivi razvoj (SDG).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.