10. rujna 2019. u Zagrebu u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) pod organizacijom IDOP-a i UN Global Compact Network Hrvatska, svjetski priznati stručnjak u području komunikacija Paul Afshar, je održao predavanje na temu važnosti razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge održivog poslovanja u tom procesu.
Započeo je predavanje izjavom “CSR je placebo dizajniran da se dobro osjećamo” te nastavio objašnjavajući zašto je potrebno poduzeti neke stvarne korake u smjeru razvoja održivog poslovanja kompanija, a ne samo stvarati pozitivan dojam bez vidljive promjene ponašanja i djelovanja. Iduće su generacije one koje će donijeti velike promjene, kaže Afshar, jer milenijalci traže dosljednost i stalo im je do toga kakav otisak kompanija za koju rade ostavlja na okoliš i zajednicu te kako će to koristiti budućim generacijama.
Afshar je također u svom predavanju istaknuo tri razloga zbog kojeg kompanije moraju težiti svrhovitosti (purposefulness) u budućnosti:
- S time grade jače brendove
- Privlače najbolje ljude
- Brinu o sigurnosti
Nakon predavanja održana je kratka panel rasprava na temu “Global Compact Transforming Communications in Croatia” na kojoj su sudjelovali: Dubravka Stefanac Vinovrski, direktorica korporativnih komunikacija, A1 Hrvatska; Ivan Jurković, direktor korporativnih komunikacija, Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije, HEINEKEN Hrvatska i Stana Odak Krasić, prodekanica za studije, VERN’.
Izvor: HUP
O predavaču:
Paul Afshar je partner za korporativne komunikacije i poslovanje sa svrhom u FleishmanHillard Fishburn iz Londona, agencija koja je proglašena najboljom velikom PR agencijom na PRWeek Awards u 2018. godini!
Paul je stručnjak za korporativnu strategiju i komunikacije s višegodišnjim iskustvom u Europi, Bliskom Istoku i Africi, gdje je radio s vodećim svjetskim brandova na oblikovanju njihove održivosti i strategije društvenog ulaganja.
Paul je konzultant poduzećima poput onih koje kotiraju na Londonskoj burzi s najvećom tržišnom kapitalizacijom, te ga opisuju da ima uspješne rezultate prilikom oblikovanja integriranih komunikacijskih programa za vodeće korporativne i društvene inicijative.
Poznat je po start-up mentalitetu, uspješno pomaže poduzećima da prijeđu iz faze u kojoj je važno samo prodati, do faze izgradnje razvoja modela održivosti komuniciranja koju obilježavaju odlični odnosi s medijima, kupcima, dobavljačima, vladom i nevladinim organizacijama.
Tijekom četverogodišnjeg boravka u Kini, gdje je vodio uspješno pokretanje e-trgovine, iz prve ruke vidio je učinke klimatskih promjena na glavni grad nacije, i pisao o globalnim pitanjima održivosti i poslovnim odnosima Velike Britanije i Kine za Huffington Posti the Independent.
Paul je i osnivač i sudac natjecanja Meaningful Business 100 (MB100), godišnje proslave globalnih 100 pojedinaca koji poslovni utjecaj koriste kako bi pomogli u postizanju UN ciljeva za održivi razvoj (SDG).