Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Komunikacijski laboratorij nova PR agencija za korporativne komunikacije kompanije Nestlé Adriatic

Pored hrvatskog tržišta, agencija će prema potrebi pokrivati ​​i tržište Republike Slovenije.

Kompanija Nestlé Adriatic sklopila je ugovor o suradnji u području odnosa s javnošću s agencijom Komunikacijski laboratorij, a koja je s početkom siječnja ove godine postala novi partner za korporativne komunikacije. Ovom suradnjom nastojat će se odgovoriti na dinamično poslovno i komunikacijsko okruženje u Hrvatskoj. Sa snažnim odnosima s medijima i potencijalom za unaprjeđenjem, ekspertizom u inovativnom razmišljanju u stvaranju i izvršavanju komunikacijske strategije, kao i dokazanom uspjehu u digitalnim komunikacijama, komunikacijska agencija spremna je podržati Nestlé u ostvarivanju ciljeva kompanije.

Komunikacijski laboratorij, agencija za integrirana komunikacijska rješenja, a koja će osigurati punu podršku u različitim područjima korporativnih komunikacija – od aktivnosti povezanih sa strateškom komunikacijom, javnim poslovima, kriznom komunikacijom, digitalnom komunikacijom, upravljanjem događajima do rada na aktivnom jačanju odnosa s vanjskim dionicima. Pored hrvatskog tržišta, agencija će prema potrebi pokrivati ​​i tržište Republike Slovenije.

Zaista vjerujemo da s našim novim komunikacijskim partnerom dijelimo uvjerenje da je komunikacija jedan od najvažnijih strateških alata u izgradnji reputacije. Zajedno ćemo raditi na jačanju pozicije kompanije Nestlé kao multinacionalne kompanije koja doprinosi hrvatskom društvu s konkretnim inicijativama i akcijama. Naš će fokus ostati na edukaciji o pravilnoj prehrani i zdravom životu, zapošljavanju mladih i održivosti okoliša“, rekla je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija kompanije Nestlé Adriatic.

S novim partnerom Nestlé i dalje potvrđuje svoje snažne poslovne ambicije u Adriatic regiji kroz suradnje sa strateškim partnerima i pobjedničkim timovima.

 „Iznimno smo uzbuđeni što smo dio Nestlé tima i veselimo se suradnji. U agenciji Komunikacijski laboratorij vidimo ovu priliku kao mogućnost da novom klijentu osiguramo učinkovita integrirana komunikacijska rješenja koja doprinose komunikaciji i jačanju reputacije kompanije Nestlé u nadolazećim godinama. Zahvaljujući našem iskusnom timu PR stručnjaka vjerujemo da ćemo biti podrška te doprinijeti ostvarivanju ciljeva i uspjehu vodeće svjetske prehrambene kompanije na svijetu”, rekla je Manuela Šola, vlasnica i generalna direktorica agencije Komunikacijski laboratorij.  Zajedno nastavljamo s konkretnim aktivnostima i stvaranju sadržaja s dodanom vrijednošću.”

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.