Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Končar D&ST u prvom tromjesečju ostvario rast dobiti veći od 10 posto

Ukupni prihodi u prvom kvartalu su iznosili su 137,2 milijuna kuna, što je rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Ukupni prihodi u prvom kvartalu su iznosili su 137,2 milijuna kuna, što je rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Končar Distributivni i specijalni transformatori (D&ST) u prvom su tromjesečju ove godine ostvarili neto dobit u iznosu većem od šest milijuna kuna, što je rast od 10,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, podaci su iz financijskog izvješća tvrtke objavljenog na Zagrebačkoj burzi.

Ukupni prihodi u prvom kvartalu su iznosili su 137,2 milijuna kuna, što je rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji su povećani za 21 posto, na 134,8 milijuna kuna. Tvrtka je u promatranom razdoblju povećala i ukupne rashode, za 19,9 posto, na 129,7 milijuna kuna.

U objašnjenju poslovnih rezultata se navodi kako je u prvom kvartalu značajno povećana financijska imovina (za 35,2 milijuna kuna) i smanjena su potraživanja od kupaca (za 59,5 milijuna kuna) koja su na kraju prošle godine narasla prvenstveno zbog iznimno velikih isporuka krajem godine.

Kao i 2012. godine nastavljena je neravnomjerna ugovorenost za isporuke po kvartalima, što je u prvom kvartalu 2013. rezultiralo povećanjem zaliha (za 41,8 milijuna kuna).

U skladu sa stanjem ugovorenih poslova za isporuke u slijedećim kvartalima 2013. očekuje se smanjenje raskoraka ostvarenih poslovnih prihoda u odnosu na planirane te sukladno tome i postupno smanjenje zaliha, navodi se.

Na dan 31. ožujka ove godine vrijednost ugovorenih poslova iznosi 534 milijuna kuna, što je smanjenje od jedan posto u odnosu na isti dan godine prije kada je iznosila 538 milijuna kuna.

Uprava ocjenjuje da je opće stanje društva stabilno i dalje se provode aktivnosti na pojačanom ugovaranju novih poslova te na racionalizaciji poslovanja, boljoj organizaciji, razvojnim iskoracima, smanjenju troškova i općenito na podizanju konkurentske prednosti Končar D&ST-a na tržištu.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.