Novosti

Konferencija „Korporativno restrukturiranje“ – tehnike, iskustva i preporuke

U srijedu, 9. lipnja 2010. godine u zagrebačkom hotelu Westin održat će se konferencija „Korporativno restrukturiranje“ koju organizira Infoarena Grupa s ciljem da široj javnosti predstavi tehnike strategije te praktična iskustva i preporuke u području restrukturiranja. Proces provođenja restrukturiranja postavlja bitne izazove pred kompaniju i sve uključene interesne skupine.

U srijedu, 9. lipnja 2010. godine u zagrebačkom hotelu Westin održat će se konferencija „Korporativno restrukturiranje“ koju organizira Infoarena Grupa s ciljem da široj javnosti predstavi tehnike strategije te praktična iskustva i preporuke u području restrukturiranja. Proces provođenja restrukturiranja postavlja bitne izazove pred kompaniju i sve uključene interesne skupine.

Pod pritiskom globalizacije i stalnih novih izazova u okruženju, čak i prije aktualne krize, restrukturiranje je postala stalna i nužna aktivnost kompanija.

Razlozi za restrukturiranje

Tvrtke širom svijeta okrenule su se restrukturiranju iz tri razloga:

• kako bi poboljšale financijske rezultate (povećanje profitabilnosti i troškovne efikasnosti), koji su pod pritiskom krize ugrozili poslovanje ili ga čak doveli tvrtku do ruba stečaja,

• kako bi primijenile novu korporativnu strategiju ili iskoristile novu poslovnu priliku, vrlo često vođene izdvajanjem dijelova poslovanja ili pripajanjem drugih kompanija,

• kako bi ispravile značajnu pogrešku u tržišnoj vrijednosti kompanije što je čest slučaj u velikim i diverzificianim kompanijama, gdje analitičari i investitori imaju problema s razumijevanjem razloga slabog poslovanja.

Hrvatska praksa i iskustva u pogledu restrukturiranja su raznolika, kako u pogledu uzroka, tako i u pogledu rješenja.

Hrvatske tvrtke u znatnom zaostatku

Podaci ugledne konzultantske tvrtke Roland Berger pokazuju da su hrvatske tvrtke u znatnom zaostatku za zapadnoeuropskim tvrtkama u području restrukturiranja. Primjerice, većina je zapadnoeuropskih tvrtki započelo s restrukturiranjem u roku od godine dana nakon što su prepoznale znakove krize dok je samo 20% hrvatskih tvrtki reagiralo u istom razdoblju, a čak je 50% hrvatskih tvrtki čekalo dvije godine prije nego su poduzele bilo kakve korake u pogledu restrukturiranja.

I dok restrukturiranja traju u prosjeku dulje od 18 mjeseci u Zapadnoj Europi, većina hrvatskih tvrtki posvećuje manje vremena ovom bitnom zadatku što dovodi do pitanja učinkovitosti provedbe restrukturiranja unutar tvrtke.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version