Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Konferencija 31 europske novinske agencije u Zagrebu

Konferencija novinskih agencija održava se dva puta godišnje. Jesenskoj konferenciji tradicionalno je grad domaćin Ženeva, a proljetnu konferenciju ove će godine ugostiti Zagreb. Predstavnici iz 31 europske novinske agencije od srijede će u hrvatskoj metropoli razgovarati o poslovanju u uvjetima recesije, koja se također odražava i na medije.

Konferencija novinskih agencija održava se dva puta godišnje. Jesenskoj konferenciji tradicionalno je grad domaćin Ženeva, a proljetnu konferenciju ove će godine ugostiti Zagreb. Predstavnici iz 31 europske novinske agencije od srijede će u hrvatskoj metropoli razgovarati o poslovanju u uvjetima recesije, koja se također odražava i na medije.

– Zadnja proljetna konferencija bila je u Nici, i onamo sam otišla sa šeficom marketinga, gdje se rodila ideja da ujedinimo kulturnu i turističku promidžbu Hrvatske. Iako smo prvo sve mislile organizirati u Dubrovniku, konačni izbor pao je na Zagreb. Izvršni odbor već je bio u izvidnici i više je nego oduševljen – ispričala je Smiljanka Škugor-Hrnčević, ravnateljica Hine, kako je počela priča o konferenciji u Hrvatskoj.

Promicanje turizma i povijesne baštine

Birajući sponzore, organizatori su se odlučili za Hrvatsku turističku zajednicu, TZ Grada Zagreba, Hrvatski telekom i tvrtku Potomac. Tako će gosti dobiti na dar DVD te imati priliku vidjeti sva mjesta na Jadranu koja se smatraju biserima za ljetovanje, kao i 16-minutni film o kravati. Tako će zapravo dobiti dobar prikaz Hrvatske kroz povijest na temelju simbola – kravate koju svi muškarci nose oko vrata.

Osim toga, to je idealna prilika za turističku promidžbu Hrvatske u predsezoni te u vrijeme kada je svaki gost više nego dragocjen. Kolege novinare i goste odvest će i na Plitvice, a zagrebački gradonačelnik Milan Bandić organizirat će svečanu večeru u Dvercima nakon što goste provede kroz Gornji grad.

Kriza utječe na medije

– Usput ćemo razgovarati o krizi koja pogađa i novinske agencije. Svijet je postao globalan i probleme koje ima Hina imaju i velike agencije poput američkog Associated Pressa, australskog AAP-a, španjolske EFE, njemačkog DPA itd. Pod najveće probleme svakako spadaju i opadanje tržišta te borba za osmišljavanje novih proizvoda kako bi se pridobili novi klijenti i slični – rekla je Škugor-Hrnčević.

Za vođenje novinske agencije potrebno je imati širok spektar znanja. Takva osoba mora biti menadžer s opsežnim novinarskim znanjem, treba poznavati ustrojstvo agencije, znati što ona predstavlja u Hrvatskoj te poznavati medijsko tržište u cjelini.

Tako je ta osoba spoj novinara i dugogodišnjeg urednika koja treba znati uobličiti, odnosno usmjeriti razvoj u smjeru koji će biti orijentir i potpora svim korisnicima. Inače, Hina i po zakonu ima obvezu izvještavati o svim relevantnim zbivanjima u državi.

Hina i recesija

Ravnateljica se ne boji utjecaja krize na Hinine korisnike, niti očekuje veliki potres na tržištu.

– U krizi ima pomalo i histerije. Zato treba ostati hladne glave i staviti sve na hladni pogon dok ne prođe – smatra naša sugovornica.

Glede budućnosti, ravnateljica se i dalje vidi u Hini, gdje je u potpunosti ostvarila ambicije. Misli da velike šanse za iskorak s novim proizvodima imaju projektom informacijske baze dobivenom iz Vjesnikove baze, te vlastitom od 1990. godine. Tako će medijskim monitoringom moći ponuditi gotovo sve. Projekt će predstaviti na konferenciji a posebnu vrijednost ima što na njemu rade stručnjaci s Filozofskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računalstva.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.