Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Konferencija 31 europske novinske agencije u Zagrebu

Konferencija novinskih agencija održava se dva puta godišnje. Jesenskoj konferenciji tradicionalno je grad domaćin Ženeva, a proljetnu konferenciju ove će godine ugostiti Zagreb. Predstavnici iz 31 europske novinske agencije od srijede će u hrvatskoj metropoli razgovarati o poslovanju u uvjetima recesije, koja se također odražava i na medije.

Konferencija novinskih agencija održava se dva puta godišnje. Jesenskoj konferenciji tradicionalno je grad domaćin Ženeva, a proljetnu konferenciju ove će godine ugostiti Zagreb. Predstavnici iz 31 europske novinske agencije od srijede će u hrvatskoj metropoli razgovarati o poslovanju u uvjetima recesije, koja se također odražava i na medije.

– Zadnja proljetna konferencija bila je u Nici, i onamo sam otišla sa šeficom marketinga, gdje se rodila ideja da ujedinimo kulturnu i turističku promidžbu Hrvatske. Iako smo prvo sve mislile organizirati u Dubrovniku, konačni izbor pao je na Zagreb. Izvršni odbor već je bio u izvidnici i više je nego oduševljen – ispričala je Smiljanka Škugor-Hrnčević, ravnateljica Hine, kako je počela priča o konferenciji u Hrvatskoj.

Promicanje turizma i povijesne baštine

Birajući sponzore, organizatori su se odlučili za Hrvatsku turističku zajednicu, TZ Grada Zagreba, Hrvatski telekom i tvrtku Potomac. Tako će gosti dobiti na dar DVD te imati priliku vidjeti sva mjesta na Jadranu koja se smatraju biserima za ljetovanje, kao i 16-minutni film o kravati. Tako će zapravo dobiti dobar prikaz Hrvatske kroz povijest na temelju simbola – kravate koju svi muškarci nose oko vrata.

Osim toga, to je idealna prilika za turističku promidžbu Hrvatske u predsezoni te u vrijeme kada je svaki gost više nego dragocjen. Kolege novinare i goste odvest će i na Plitvice, a zagrebački gradonačelnik Milan Bandić organizirat će svečanu večeru u Dvercima nakon što goste provede kroz Gornji grad.

Kriza utječe na medije

– Usput ćemo razgovarati o krizi koja pogađa i novinske agencije. Svijet je postao globalan i probleme koje ima Hina imaju i velike agencije poput američkog Associated Pressa, australskog AAP-a, španjolske EFE, njemačkog DPA itd. Pod najveće probleme svakako spadaju i opadanje tržišta te borba za osmišljavanje novih proizvoda kako bi se pridobili novi klijenti i slični – rekla je Škugor-Hrnčević.

Za vođenje novinske agencije potrebno je imati širok spektar znanja. Takva osoba mora biti menadžer s opsežnim novinarskim znanjem, treba poznavati ustrojstvo agencije, znati što ona predstavlja u Hrvatskoj te poznavati medijsko tržište u cjelini.

Tako je ta osoba spoj novinara i dugogodišnjeg urednika koja treba znati uobličiti, odnosno usmjeriti razvoj u smjeru koji će biti orijentir i potpora svim korisnicima. Inače, Hina i po zakonu ima obvezu izvještavati o svim relevantnim zbivanjima u državi.

Hina i recesija

Ravnateljica se ne boji utjecaja krize na Hinine korisnike, niti očekuje veliki potres na tržištu.

– U krizi ima pomalo i histerije. Zato treba ostati hladne glave i staviti sve na hladni pogon dok ne prođe – smatra naša sugovornica.

Glede budućnosti, ravnateljica se i dalje vidi u Hini, gdje je u potpunosti ostvarila ambicije. Misli da velike šanse za iskorak s novim proizvodima imaju projektom informacijske baze dobivenom iz Vjesnikove baze, te vlastitom od 1990. godine. Tako će medijskim monitoringom moći ponuditi gotovo sve. Projekt će predstaviti na konferenciji a posebnu vrijednost ima što na njemu rade stručnjaci s Filozofskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računalstva.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.