Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Konzum najveći maloprodajni lanac, slijede Tisak i Mercator – H

Konzum je po prihodima od prodaje najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj. Tisak i Mercator – H zauzeli su drugo i treće mjesto na listi najvećih u Hrvatskoj, a zatim slijede Plodine i Kaufland. U Adria regiji Agrokorov Konzum i Idea također su zauzeli prvo mjesto

Konzum je po prihodima od prodaje najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj. Tisak i Mercator – H zauzeli su drugo i treće mjesto na listi najvećih u Hrvatskoj, a zatim slijede Plodine i Kaufland. U Adria regiji Agrokorov Konzum i Idea također su zauzeli prvo mjesto

Konzum je, s nešto više od 1,57 milijardu eura prihoda od prodaje samo u Hrvatskoj, ujedno i najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj. Tisak i Mercator – H zauzeli su drugo i treće mjesto na listi najvećih u Hrvatskoj, a zatim slijede Plodine i Kaufland.

Agrokorov Konzum i Idea najveća maloprodajna grupa u Adria regiji

Prema rezultatima Deloitteova istraživanja trgovačkih lanaca u Adria regiji, Agrokorova maloprodaja tj. Konzum i Idea su, s 2, 861 milijardi eura ukupnih prihoda od prodaje, najveća maloprodajna grupa u 2010. godini. Radi se o plasmanu na temelju rezultata poslovanja koje su tijekom 2010. postigli Konzum u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, Tisak, srpska Idea i bosanski TPDC. Na drugo se mjesto plasirala Mercator grupa, s ostvarenih 2,808 milijardi eura prihoda od prodaje, u 2010. godini. Treći igrač u Adria regiji je srpski trgovački lanac Delta Maxi, s nešto preko milijardu eura regionalnih prihoda u 2010. godini.

Nakon perioda stabilnog i relativno snažnog rasta, okončanog recesijom koja je započela 2008. godine, najveći maloprodajni lanci spremno su ušli u razdoblje blagog oporavka ekonomija na području Adria regije (1). Drugim riječima, iako su u 2010. godini ekonomije ovih država još uvijek imale negativne stope rasta, sedam od deset (2) najvećih trgovačkih lanaca je povećalo svoje prihode.

Maloprodajni segment Agrokor grupe, čija većina prihoda dolazi od hrvatskog i bosanskog Konzuma, srpske Idee i hrvatskog Tiska, zadržao je vodeću poziciju na Deloitteovoj listi najvećih trgovačkih lanaca Adria regije. Kao i prošle godine, Mercator neznatno zaostaje za Agrokorovom maloprodajom, ali uz nešto snažniji rast od Agrokorova. Borba ovih dviju kompanija za primat na tržištu maloprodaje u Adria regiji još je zanimljivije pratiti u kontekstu trenutnog procesa prodaje većinskog vlasničkog paketa dionica Mercatora, jer je u trenutku pisanja ove analize Agrokor bio najizgledniji kupac.


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Osobne financije

Bilo da si zarađenim novcem želite priuštiti dugo priželjkivani automobil ili ga pak planirate uložiti u kupovinu nekretnine ili dionica, važno je steći naviku...

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Lifestyle

Koncentracija je, najjednostavnije rečeno, sposobnost osobe da usredotoči misli u jednom smjeru na duže vrijeme, bez da je ometaju ostali signali iz okoline. Nemogućnost...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.