Kreativnost – generator razvoja

Nezavisni festival kreativne komunikacije IFCC okuplja stvaraoce i ljubitelje video i društvenih igara, oglašavanja, filmske industrije, izdavaštvo i umjetnost, a nastao je iz Sudnjeg dana, koji je do nedavno bio jedini element ovog festivala koji je imao svoju natjecateljsku formu i sama dodjela nagrada bila je centralni događaj.

Organizatori Boonika i Boonar Studia imali su želju napraviti nešto više, pa je tako ove godine po prvi put organizirano šestodnevno internacionalno događanje koje će od 25. do 30. svibnja u zagrebačkom kinu Europa okupiti preko 60 eminentnih gostiju iz cijelog svijeta.

Glavni cilj festivala je omogućiti edukaciju na najvišem nivou, povezati hrvatske kreativce s kolegama iz inozemstva, omogućiti im međusobno predstavljanje kroz razmjenu iskustva, otvaranje prilika za zapošljavanje i pokretanje novih projekata, te povezivanje hrvatskih i stranih tvrtki.

Programi festivala:

  • IFCC Academy – edukativni dio programa – radionice domaćih i stranih predavača, predavanja, pregledavanje portfolia
  • Snaga kreativnih industrija – B2B/B2C program u sklopu IFCC-a, u kojem će uglavnom sudjelovati lokalne/regionalne kompanije, studiji i individualci/freelanceri kroz razmjena iskustava, diskusije o trenutnom stanju u industriji oglašavanja i novih medija, poslovni susreti, predstavljanje usluga, povezivanja likovnjaka s developerima (games industry).
  • IFCC Recruitment – program zapošljavanja, namijenjen domaćim i stranim kompanija
  • IFCC Show Off – predstavljanje portfolia i usluga, natjecanja uživo.
  • IFCC Free4All – program otvoren za sve posjetitelje, izložbe, filmske projekcije.
  • IFCC Party – zabavni dio programa

Festival završava Sudnjim danom, kojim se nagrađuju kreativci u industrijama zabave, izdavaštva i oglašavanja i to u komercijalnom i neprofitnom sektoru, te studente u čak 18 kategorija.

Gosti predavači na ovogodišnjem IFCC čine elitu nove moderne industrije te su razlog što se i među prijavljenim sudionicima nalaze ljudi iz gotovo svih zemalja regije i Europe. Osim mnogim uspješnim kompanijama koje djeluju u području dizajna, modernih tehnologija i oglašavanja, festival je prilika i mnogim Start-upovcima da prošire svoja znanja i ideje za svoje projekte.

Podijeli

Odgovori

Top