
Marketing i prodaja
Kriza drma – prodaja automobila u Japanu najniža u 38 godina!
Prodaja automobila u Japanu pala je u 2009. za devet posto, na 2,9 milijuna vozila. Ove brojke predstavljaju najnižu razinu prodaje u posljednjih 38 godina, objavilo je danas japansko udruženje automobilske industrije.

Ekonomija
Posljednjih su godina japanske tvrtke postigle značajan napredak u poboljšanju svoje operativne učinkovitosti. Kao rezultat toga, srednji ROIC za japanske blue chipove dosegao je...
Edukacija
Povodom 30. obljetnice uspostave diplomatskih odnosa između Japana i Hrvatske, održana je svečana dodjela knjiga japanske zaklade za razvoj društva – The Nippon Foundation...
Ekonomija
Četiri hrvatske vinarije – Vina Belje, PP Orahovica, Kraljevski vinogradi i Zlatan Otok – predstavile su se sredinom veljače na Supermarket Trade Showu, najvećem...
Novosti
Otkako je Google počeo testirati samovozeće automobile 2009., zamisao o robotskim vozilima u relativno kratkom razdoblju uvelike je zaživjela, a dokaz za to su...