Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Prodaja automobila u Japanu pala je u 2009. za devet posto, na 2,9 milijuna vozila. Ove brojke predstavljaju najnižu razinu prodaje u posljednjih 38 godina, objavilo je danas japansko udruženje automobilske industrije.

Marketing i prodaja

Kriza drma – prodaja automobila u Japanu najniža u 38 godina!

Prodaja automobila u Japanu pala je u 2009. za devet posto, na 2,9 milijuna vozila. Ove brojke predstavljaju najnižu razinu prodaje u posljednjih 38 godina, objavilo je danas japansko udruženje automobilske industrije.

Prodaja vozila pogođena je gospodarskim usporavanjem, budući da su potrošači stegnuli remen unatoč poreznim olakšicama i poticajima za kupnju novih vozila koje je uvela vlada.

Prodaja novih vozila u 2009. pala je ispod tri milijuna po prvi put od 1971., objavilo je japansko udruženje prodavača vozila.

Ako se uzmu u obzir i mala vozila koja imaju manje motore, prodaja je u prošloj godini pala ispod pet milijuna vozila po prvi put u 31 godini, na 4,6 milijuna, priopćilo je udruženje.


Napisao

Ekonomija

Posljednjih su godina japanske tvrtke postigle značajan napredak u poboljšanju svoje operativne učinkovitosti. Kao rezultat toga, srednji ROIC za japanske blue chipove dosegao je...

Edukacija

Povodom 30. obljetnice uspostave diplomatskih odnosa između Japana i Hrvatske, održana je svečana dodjela knjiga japanske zaklade za razvoj društva – The Nippon Foundation...

Ekonomija

Četiri hrvatske vinarije – Vina Belje, PP Orahovica, Kraljevski vinogradi i Zlatan Otok – predstavile su se sredinom veljače na Supermarket Trade Showu, najvećem...

Novosti

Otkako je Google počeo testirati samovozeće automobile 2009., zamisao o robotskim vozilima u relativno kratkom razdoblju uvelike je zaživjela, a dokaz za to su...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.