Kroz “Savez za mlade” Nestlé diljem svijeta u proteklih tri godine otvorio 215.000 novih radnih mjesta

Kroz “Savez za mlade” Nestlé diljem svijeta u proteklih tri godine otvorio 215.000 novih radnih mjesta

Kako bi obilježili Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, Nestlé i europski partneri inicijative “Savez za mlade” (Alliance for YOUth) objavili su da su tijekom posljednje tri godine omogućili preko 215.000 radnih mjesta, pripravništva i stručnih praksi. Ovo je u skladu s ciljevima inicijative, koja se obvezala da će u razdoblju od 2017. do 2020. osigurati sveukupno 230.000 radnih mjesta i prilika za usavršavanje osobama mlađim od 30 godina.

“Nestlé je na vrijeme prepoznao važnost svoje uloge kada je riječ o zapošljavanju i pripremi mladih za tržište rada te kroz suradnju s 340 poslovnih partnera, okupljenih u inicijativi “Savez za mlade”, diljem regije Europe, Afrike i Bliskog Istoka pokrenuo čak 1.100 pripravničkih programa. Globalno je kroz ovu inicijativu za što lakši pronalazak posla do sada obrazovano više od 100.000 mladih ljudi, a odlične rezultate imamo i u Hrvatskoj – u posljednjih pet godina zaposlili smo 60 ljudi ispod 30 godina starosti, educirali preko 100 pripravnika te poduprli preko 100 radionica. Nastavljamo istim tempom te očekujemo nove uspjehe” – izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija kompanije Nestlé.

Savez za mlade (Alliance for YOUth) pokrenut je 2014. godine od strane kompanije Nestlé s ciljem razvijanja niza zajedničkih i individualnih inicijativa kako bi se mladim ljudima omogućilo stjecanje korisnih radnih iskustava i prakse. Okupljene kompanije također mobiliziraju svoje zaposlenike da sudjeluju u zajednici i pomažu mladim ljudima da se pripreme na rad, dajući im praktične korisne savjete, pomažući im u vezi životopisa te pružajući im pripreme za intervju za posao. Europski partneri uključuju kompanije Adecco Grupu, AXA, Cargill, DS Smith, Endress+ Hauser, ENGIE, organizaciju EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nielsen, Publicis Grupu, Salesforce i Solvay te međunarodnu odvjetničku tvrtku White & Case. Do danas se inicijativi priključilo 340 kompanije s područja Europe.

Podijeli

Odgovori

Top