Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Kuhari, konobari i prodavači su najtraženiji radnici za ‘sezonu’, najveći broj stranih radnika stiže iz BiH i Sjeverne Makedonije

Uz posloprimce iz Hrvatske, sajam je privukao i veliki interes kod radnika iz regije, a ove godine su najviše posjeta iz regije ostvarili posloprimci iz Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije,  Srbije te Crne Gore.

U vrijeme intenzivne potrage za sezonskim radnicima, karakteristične za ovo doba godine, Sezonac.hr, najveći i najposjećeniji online sajam poslova u turizmu i sezoni, ponovno je na jednom mjestu povezao poslodavce i posloprimce iz Hrvatske i regije.

Ovogodišnji sajam, organiziran od strane MojPosao, vodećeg portala za zapošljavanje u Hrvatskoj i dijela AlmaCareer grupacije, održan je od 30. siječnja do 8. veljače, okupivši pritom 36 uglednih poslodavaca – vodećih trgovačkih lanaca, hotelskih kuća i ugostiteljskih objekata – koji su u sklopu svojih virtualnih štandova predstavili bogatu i raznovrsnu ponudu poslova. 

Posjetitelji su imali priliku prijaviti se na 200-tinjak oglasa za posao, od kojih je većina bila fokusirana na rad u nadolazećoj turističkoj ljetnoj sezoni, no u značajnom dijelu natječaja nudila se mogućnost stalnog zaposlenja nakon završetka sezone.

Veliki interes radnika iz regije

Zahvaljujući naprednim alatima komunikacije poput chata ili videopoziva, te detaljnim opisima radnih uvjeta i beneficija, poslodavci su uspjeli privući pažnju potencijalnih zaposlenika, istovremeno gradeći svoj brand poželjnog poslodavca

Ova strategija jača njihov employer branding, čineći ih atraktivnijima na tržištu rada i povećavajući vjerojatnost privlačenja talentiranih kandidata. Istovremeno, posjetiteljima je omogućeno dublje upoznavanje s radnim okruženjem kroz fotogalerije i videozapise, čime se olakšao proces usklađivanja očekivanja s realnim uvjetima rada. Takav pristup pružio je temelje za izgradnju dugoročnih suradnji i zadržavanje kvalitetnih kandidata i nakon završetka sezone.

Što se tiče samih brojki, sajam je zabilježio više od 230.000 posjeta tražitelja posla i više od 1.270.000 pregleda stranica, kao i više od 8.000 prijava na oglašena radna mjesta.

Uz posloprimce iz Hrvatske, sajam je privukao i veliki interes kod radnika iz regije, a ove godine su najviše posjeta iz regije ostvarili posloprimci iz Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije,  Srbije te Crne Gore.

Uzimajući u obzir broj natječaja za posao kojima su poslodavci tražili ‘pojačanja’ za turističku sezonu, najtraženiji sezonski radnici u Hrvatskoj su kuhari, pomoćni kuhari, konobari, prodavači, sobari/sobarice, skladištari i recepcionari, a ujedno su to neki od poslova koji su pobudili najveći interes kod posjetitelja sajma. 

Na sajmu su sudjelovali:

Coca Cola, Lidl, Valamar, Jadranka trgovina, Tommy, Ribola, Le Méridien Lav, Maistra, Remisens Hotel Group u Cavtatu i Portorožu, Arena Hospitality, Bluesun, Jamnica, Jadranka turizam, Petrol, Aroma Global, Liburnia Riviera Hoteli, Spar, Aminess, Jadran, Konzum, Zagrebačka Pivovara, Molum Hotel & Residences Sveti Filip i Jakov, AC Hotel by Marriott Split, Lošinjska plovidba – turizam, Bretanide, Martinis Marchi Hotel, dm, Cresanka, Studenac, Lush, Le Premier, Dukat, Kamp Bunja, Amadria Park, Metro, Easy a Tent.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.