Kupnja s ovom bonitetnom karticom donosi vam vrijedne nagrade

Kupnja s ovom bonitetnom karticom donosi vam vrijedne nagrade

Poklonici šopingiranja po velikim trgovačkim centrima od sada imaju još jedan više razlog posjete omiljenom Mercator centru. Naime, od petka (1. veljače) ovaj najveći slovenski trgovački lanac uvodi značajne promjene vezane uz Pika karticu koje su namijenjene krajnjem potrošaču. Mercatorova Pika kartica poznata kao bonitetna kartica kojom je do sada kupnja u iznosu većem od 35,00 kuna donosila 1 bod i ograničene popuste unaprijeđuje koncept pogodnosti.

Tako od sada i mali iznosi kupnje donose bodove – svakih 10 kuna donosi 1 bod. Također, plaćanje debitnim i kreditnim karticama donosi bodove, a zelena i zlatna Pika su i platne kartice na koje je moguće kupovati na odgodu ili na rate dok je plava kartica bonitetna kartica za skupljanje bodova.

Posebno je dobra vijest, recimo prilikom “veće” kupnje, da je plaćanje na rate Pika karticom omogućeno do 12 obroka bez kamata u trgovinama Intersporta, Modiane i M Tehnike i na dio asortimana Mercatora i Getroa. Da, od sada u sustav Pike ulaze i kupnje u dućanima Getroa, te je proširena ponuda artikala u posebnim Pika knjižicama u kojima se ostvaruju i do 50posto niže cijene proizvoda.

Iz Mercator Grupe javljaju i da Pika kartica donosi pogodnosti tijekom dva bonitetna razdoblja unutar kojih Mercator u svojim programima lojalnosti nudi proizvode poznatih brandova. Unaprijeđeni Pika sustav lansira se na razini Mercator Grupe, odnosno nove pogodnosti vrijede i u svim Mercatorovim trgovinama u pet zemalja.

„U Mercatoru s 1. veljače započinje novi sustav bodovanja, pogodnosti, brojne funkcionalnosti i velike uštede koje donosi Pika kartica. U pripremama za ovaj projekt napravili smo simulaciju procijenjene potrošnje četveročlane obitelji koja kupujući u Mercatoru, Getrou i/ili ostalim trgovinama Grupe tijekom godine uz korištenje Pika kartice može uštedjeti oko 2.000 kuna. Pika kartica od svog osnutka je bila prva međunarodna trgovačka kartica u JIE regiji čijim se korištenjem u Mercatorovim trgovinama u pet zemalja regije ostvaruju brojne pogodnosti i uštede za korisnike“, istaknula je Lea  Marcijuš, voditeljica odnosa s javnošću Mercatora-H.

Podijeli

Odgovori

Top