Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Lady Gaga kao primjer marketinškog stručnjaka – kako brendirati samoga sebe?

Čak i kao honorarac morate izgraditi svoje ime kako biste stekli dugotrajne korisnike i izdvojili se od konkurenata. Lady Gaga, voljeli je ili ne, to čini na odličan način. Lady Gaga je marketinški stručnjak koji itekako zna kako postići „viralni“ učinak. Viralni efekt se danas postiže korištenjem društvenih mreža, video portala i sl. Ukratko, cilj je napraviti materijal ili uradak koji se iznimno sviđa fanovima te ga oni odlučuju proslijediti dalje. Ti materijali se šire usmenom predajom te ih korisnici sami preporučuju što postiže odličan efekt.

Čak i kao honorarac morate izgraditi svoje ime kako biste stekli dugotrajne korisnike i izdvojili se od konkurenata. Lady Gaga, voljeli je ili ne, to čini na odličan način. Lady Gaga je marketinški stručnjak koji itekako zna kako postići „viralni“ učinak. Viralni efekt se danas postiže korištenjem društvenih mreža, video portala i sl. Ukratko, cilj je napraviti materijal ili uradak koji se iznimno sviđa fanovima te ga oni odlučuju proslijediti dalje. Ti materijali se šire usmenom predajom te ih korisnici sami preporučuju što postiže odličan efekt.

Lady Gaga se tako može pohvaliti da je prvi umjetnik koji je postigao preko milijardu pregleda videa na YouTube servisu. Isto tako, u 2009. godini je online prodala preko 15 milijuna pjesama.

Prema tome, ona definitivno nešto čini kako treba. Marketinški stručnjaci razmatraju njezin uspjeh i daju razne savjete na temelju njezinog primjera. Prenosimo njihovih pet savjeta.

1. Imajte konzistentnu priču

Definirajte svoj karakter i viziju. Pobrinite se da svi koji rade s vama također jasno razumiju što želite poručiti.

2. Uključite fanove u razgovor

Provocirajte, slušajte, reagirajte! Nemojte samo „kimati glavom“ na reakcije već odgovorite na njih, dajte ljudima sadržaj koji će cijeniti.

3. Pazite na svoju okolinu

Ukoliko imate definiranu osobnu priču tada gledajte da svi ostali sudionici s kojima se povezujete također odgovaraju tom sadržaju. Isto tako, korisnicima će biti zanimljivije istraživati od čega se sve sastoji vaše okružje.

4. Pecajte tamo gdje ima riba

Slobodni sadržaj koji dajete bi trebao biti poželjan za širenje. Stvorite sadržaj koji je zarazan. Korisnici će ga tada sami po sebi prenijeti dalje, komentirati i sudjelovati na produktivan način. (ovo zvuči kao zdravorazumska lekcija, ali prelako zanemaruje)

5. Pokrenite posao sa strane

Pronađite način da sklopite poslove koji će vam nositi prihod u dugom vremenskom roku. Gagina zarada dolazi sa strane turneja, prodaje raznih rekvizita i oglasnog prostora. Sponzoriraju je razni proizvođači, dizajnira svoje slušalice, ima online trgovinu i sl.

Cijeli članak pročitajte na honorarni-posao.com


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.