Lady Gaga se tako može pohvaliti da je prvi umjetnik koji je postigao preko milijardu pregleda videa na YouTube servisu. Isto tako, u 2009. godini je online prodala preko 15 milijuna pjesama.
Prema tome, ona definitivno nešto čini kako treba. Marketinški stručnjaci razmatraju njezin uspjeh i daju razne savjete na temelju njezinog primjera. Prenosimo njihovih pet savjeta.
1. Imajte konzistentnu priču
Definirajte svoj karakter i viziju. Pobrinite se da svi koji rade s vama također jasno razumiju što želite poručiti.
2. Uključite fanove u razgovor
Provocirajte, slušajte, reagirajte! Nemojte samo „kimati glavom“ na reakcije već odgovorite na njih, dajte ljudima sadržaj koji će cijeniti.
3. Pazite na svoju okolinu
Ukoliko imate definiranu osobnu priču tada gledajte da svi ostali sudionici s kojima se povezujete također odgovaraju tom sadržaju. Isto tako, korisnicima će biti zanimljivije istraživati od čega se sve sastoji vaše okružje.
4. Pecajte tamo gdje ima riba
Slobodni sadržaj koji dajete bi trebao biti poželjan za širenje. Stvorite sadržaj koji je zarazan. Korisnici će ga tada sami po sebi prenijeti dalje, komentirati i sudjelovati na produktivan način. (ovo zvuči kao zdravorazumska lekcija, ali prelako zanemaruje)
5. Pokrenite posao sa strane
Pronađite način da sklopite poslove koji će vam nositi prihod u dugom vremenskom roku. Gagina zarada dolazi sa strane turneja, prodaje raznih rekvizita i oglasnog prostora. Sponzoriraju je razni proizvođači, dizajnira svoje slušalice, ima online trgovinu i sl.
Cijeli članak pročitajte na honorarni-posao.com
