Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Ledo tržišni lider u Adria regiji

Vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane Ledo, jedna je od rijetkih regionalnih kompanija u svijetu koja se uspješno nosi i s najvećim svjetskim kompanijama u segmentu sladoleda. Najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo čvrsto održava visoki udjel na tržištu cijele Adria regije, što se vidi i iz zemljovida koji je priložen istraživanju.

Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata vrijedno je 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova.

„Istraživanje Euromonitora potvrdilo je da Ledo i u tako snažnoj konkurenciji svjetskih kompanija može biti tržišni lider. Adria regija naše je primarno tržište, na njemu već desetljećima čvrsto držimo poziciju, ali u zadnjih nekoliko godina napravili smo značajne iskorake te stekli vrijedna iskustva i u udaljenijim zemljama, uključujući i Sjedinjene Američke Države koje su jedno od najzahtjevnijih svjetskih tržišta“, istaknuo je  Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda.

Ledogrupa-zemljovid

 

Ledo ujedno  kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete koje se uvijek temelje na inovacijama. Na to je nedavno ukazao i Mintel, svjetski poznata globalna kompanija za business intelligence, objavivši opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda.

Osim toga, Ledo osnažuje i svoje međunarodno poslovanje, izvozeći proizvode u više od dvadeset europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno trećinu svoje proizvodnje Ledo izvozi na dvadesetak stranih tržišta, među kojima su i Ujedinjeni Arapski Emirati, Libija i Azerbejdžan. Po količinama, najvažnija izvozna tržišta Leda su Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD, gdje Ledo surađuje s Krogerom, drugim najvećim američkim i petim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem. Uz Kroger, Ledo surađuje i s drugim velikim svjetskim kompanijama, kao što su britanski Tesco, norveški Diplom Is te IFFCO Unipex Dairy iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za koje proizvodi premium sladolede.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.