Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Lush manufakturi dodijeljena je nagrada Zlatna kuna 2022. za velika poslovanja u Zagrebačkoj županiji u Hrvatskoj

Lush je dobio Zlatnu kunu za velike poslovne subjekte nakon što je Gospodarska komora uzela u obzir njihov poslovni i financijski uspjeh, stopu zaposlenosti, prodaju u europskom izvozu te njihov doprinos rastu lokalnog gospodarstva u Zagrebu.

Nagrada prepoznaje priče o uspjehu u zagrebačkoj regiji utemeljene na financijskim izvještajima koje pregledava Hrvatska gospodarska komora. Lush je dobio Zlatnu kunu za velike poslovne subjekte nakon što je Gospodarska komora uzela u obzir njihov poslovni i financijski uspjeh, stopu zaposlenosti, prodaju u europskom izvozu te njihov doprinos rastu lokalnog gospodarstva u Zagrebu.

U Hrvatskoj Lush zapošljava više od 240 stalnih djelatnika, plus dodatnih 235 sezonskih djelatnika koji pomažu u ručnoj izradi nevjerojatno popularnih asortimana tvrtke uključujući božićne proizvode. Lusheva hrvatska proizvodna lokacija jedna je od sedam tvrtkinih proizvodnih lokacija u svijetu, a u 2021. tvornica je proizvela 12,8 milijuna artikala, postigavši impresivnih 49% porasta prodaje u odnosu na 2020. godinu. Iz Hrvatske su proizvodi isporučeni u 76 maloprodajnih trgovina i osam tržišta za naručivanje poštom u ukupno 28 zemalja.

Jason Muller, globalni voditelj Lush manufakture, preuzeo je nagradu na svečanosti 3. studenog. Jason je rekao: “Iznimno smo ponosni na timove i predano osoblje koje je nastavilo podržavati poslovanje kroz globalno vrlo neizvjesno razdoblje. Lijepo je dobiti priznanje za sav naporan rad i predanost koje smo vidjeli od strane timova i veselimo se izgradnji uspjeha koji postižemo u Hrvatskoj.”

Nakon nagrade na županijskoj razini, Lush manufaktura Hrvatska također je nominirana na državnoj razini, čime se prepoznaje njihovu inovativnost, poslovni razvoj, kvaliteta proizvoda i razina uspjeha koja koristi gospodarstvu cijele Hrvatske.

Božica Grivić, voditeljica proizvodnih procesa za Lush manufakturu Hrvatska rekla je: “Ova nagrada nam znači mnogo kao priznanje za naporan rad naših timova i našu sposobnost da učimo, prilagođavamo se i uspješno prebrodimo godinu u kojoj smo se suočili s prilično izazovnim okolnostima, kao što su posljedice Covid-19 i sam kraj prijelaznog razdoblja Brexita. Zahvaljujući fleksibilnosti, marljivosti i trudu članova našeg tima, te izvanrednoj suradnji s kolegama proizvođačima u Europi, uspjeli smo ostvariti izuzetan sveukupni poslovni rezultat. Zahvaljujemo širem poslovanju Lusha, marljivim maloprodajnim timovima i našim kupcima koji vjeruju u nas te nastavljaju s kontinuiranim poslovanjem.”

Pročitajte još:

Ljudski resursi

Iako su prošle godine na prvom mjestu faktora kojima se vodimo kod odabira novog posla bili međuljudski odnosi, ove je godine inflacija očito odradila...

Poduzeća

Grupacija Kofola više je puta potvrdila da se može nositi s krizom i održati financijsku disciplinu čak i u teškim razdobljima.

Lifestyle

Prekrasan prostor koji se proteže na čak 170 kvadrata, zaokružen je u savršenu cjelinu jer gdje god uputili pogled, oduševljenje neće izostati. Zvonimir Franić...

DOP

U petak, 25. studenog, dm obilježava Giving Friday, potpuno drukčiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u 171...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.