Male tvrtke mogu lakše do naplate “teških” faktura

Hrvatska startup kompanija fortis labor plasirala je na tržište sustav za učinkovitiju naplatu dugovanja kod malih i srednjih poduzeća. Sustav Obavještavanja Mailom, ili skraćeno SOM, je web aplikacija koja djeluje po sličnom principu kakvog imaju banke i telekomi, samo za mala poduzeća.

Sustav Obavještavanja Mailom, ili skraćeno SOM, je responzivna web aplikacija koja pomaže korisnicima da povećaju naplatu svojih potraživanja, a da pritom nisu u gubitku, kako financijskom, tako i logističkom. Aplikaciju je posljednjih mjeseci uspješno testiralo 20 malih i mikro poduzeća s područja Europske unije, a proizvod je od danas dostupan svima putem internetskih stranica na domeni som-system.com, odnosno som-app.com.

„Testnim korisnicima smo dali pristup aplikaciji putem weba, što znači da u praktički dva klika mogu doći do svih podataka vezanih uz dugovanja, potraživanja i temeljitih statističkih podataka o poslovanju vlastite tvrtke. Ono što razlikuje ovu aplikaciju od ostalih sličnih sustava je njezin selektivni automatizam koji neredovitim platišama šalje različite vrste i intenzitet upozorenja. Sustav djeluje po sličnom principu kakvog imaju banke i telekomi, samo naravno kompletno je cjenovno prilagođen da si ga mogu priuštiti sve male i srednje kompanije. A za mikro poduzeća i obrte smo dodatno smanjili cijene paketa putem referal programa.“, rekao je Milan Gudeljević, COO fortis labora.

“Zabrinjavajući je podatak da među hrvatskim tvrtkama gotovo njih trećina uslijed izravne posljedice nemogućnosti naplate svojih potraživanja, u narednom period kani povisiti cijene proizvoda i usluga, a čak 36% tvrtki u Hrvatskoj bi zaposlilo još radnika da uspiju naplatiti sva svoja potraživanja na vrijeme. Upravo to je bio glavni motivator za proizvodnju ovog sustava”, rekao je Gudeljević.

Sličan trend je specifičan za cijelu EU. Što se tiče EU, istraživanja tržišta pokazuju da se u Europi kasni s plaćanjem svakog petog računa, ili se on uopće ne plati, što izravno ugrožava poslovanje svake sedme tvrtke, pa upravo u tom segment poslovanja tvrtka fortis labor vidi svoju priliku za proboj na EU tržište.

“Konkretnog primjera radi, prema našem istraživanju provedenom među prijevozničkim i logističkim kompanijama unutar EU, u prosjeku, one svoj rad naplate tek nakon stotinjak dana. Dok, s druge strane državi moraju uplatiti sva davanja u roku od trideset dana, što je također bio jedan od glavnih razloga zbog kojeg smo krenuli u proizvodnju našeg sustava”, govori Lorenzo Gašparić, CEO fortis labora.

Podijeli

Odgovori

Top