Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Marketing u igrama na socijalnim mrežama – oglasi virtualno, prodaj stvarno

Milijuni ljudi širom svijeta svakodnevno na socijalnim mrežama igraju igre. Time postaju nova, brzorastuća marketinška meka. Stručnjaci govore kako su to mjesta gdje potrošač stoji na raspolaganju. Prema istraživanjima, oglašavanje na njima poraslo je za šezdeset posto u 2009. godini, a trend rasta nastavio se i u 2010. godini…

Milijuni ljudi širom svijeta svakodnevno na socijalnim mrežama igraju igre. Time postaju nova, brzorastuća marketinška meka. Stručnjaci govore kako su to mjesta gdje potrošač stoji na raspolaganju. Prema istraživanjima, oglašavanje na njima poraslo je za šezdeset posto u 2009. godini, a trend rasta nastavio se i u 2010. godini...

Kako je FarmVille lansirao „Cascadian Farm“?

U srpnju su igrači najpopularnije društvene igre na Facebooku, FarmVillea, prvi put mogli kupiti brendirane usjeve – borovnice Cascadian Farm, za svoje virtualne farme. Nekoliko milijuna ljudi odlučilo se za brendirane borovnice umjesto drugih proizvoda. Prema Zyngi, prepoznatljivost brenda povećala se za čak 550 posto.

Na sličan potez odlučili su se Volvo, H&M i MTV Networks, čije brendirane proizvode korisnici mogu kupiti ili steći interakcijom s brendom.

Druga uobičajena strategija oglašavanja brendova jest „zid ponuda“ unutar samih igara. Brendovi tako dobivaju mogućnost razmjene virtualnih nagrada za odigrane nivoe, primjerice anketiranje ili opciju gledanja promidžbenog videomaterijala.

Facebookova divovska baza

Kada je na internetu, prosječni Amerikanac više vremena provodi na Facebooku nego na Googleu, Yahoou, YouTubeu, Microsoftu, Wikipediji i Amazonu zajedno. Značajan dio toga vremena uključuje društvene igre, čineći ih idealnim marketinškom mekom za oglašivače koji žele doprijeti do Facebookove divovske baze od 500 milijuna korisnika.

Istraživanja pokazuju kako je oglašivačima, bili oni agencija ili sami brend, Facebook izrazito privlačno mjesto. Oni ga smatraju mjestom gdje su potrošači na raspolaganju.

Dostupne poput televizije, a šire se brzinom svjetlosti

Oko trideset milijuna igrača dnevno igra FarmVille, povučemo li paralelu – televizijski show Ples sa zvijezdama, u udarnom terminu, gleda oko 24 milijuna Amerikanaca. Treba li još što dodati…

Uz to, socijalne igre postaju sve dostupnije, što danas bez pretjerivanja možemo usporediti s televizijskom dostupnosti. Nekada smo zanimljive igre povezivali isključivo sa skupocjenim konzolama, a danas su igre koje privlače milijune ljudi dostupne potpuno besplatno.

Primjerice, iPhone može poslužiti kao konzola koja stane u svačiji džep. Tim putem besplatne društvene igre osvojit će tržište brže od bilo koje igre za skupe konzole.

Brend postaje dio igre – igračeva prijeka potreba

U virtualnom svijetu igara promicanje brenda može biti efikasnije od poruke na raznim plakatima. Oni mogu postati dio igre. Moguće ih je nametnuti kao potrebu igračima. Jedan od načina pokazuje primjer „State Farm Insurancea“. Postavljanje brendiranog cepelina s natpisom tvrtke „State Farm Insurance“ igraču je jamčilo sigurnost usjeva tokom desetodnevne promidžbe. Nakon toga cepelin ostaje i dalje na farmama igrača, dok ga sami ne odluče maknuti.

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.