Kako je FarmVille lansirao „Cascadian Farm“?
U srpnju su igrači najpopularnije društvene igre na Facebooku, FarmVillea, prvi put mogli kupiti brendirane usjeve – borovnice Cascadian Farm, za svoje virtualne farme. Nekoliko milijuna ljudi odlučilo se za brendirane borovnice umjesto drugih proizvoda. Prema Zyngi, prepoznatljivost brenda povećala se za čak 550 posto.
Na sličan potez odlučili su se Volvo, H&M i MTV Networks, čije brendirane proizvode korisnici mogu kupiti ili steći interakcijom s brendom.
Druga uobičajena strategija oglašavanja brendova jest „zid ponuda“ unutar samih igara. Brendovi tako dobivaju mogućnost razmjene virtualnih nagrada za odigrane nivoe, primjerice anketiranje ili opciju gledanja promidžbenog videomaterijala.
Facebookova divovska baza
Kada je na internetu, prosječni Amerikanac više vremena provodi na Facebooku nego na Googleu, Yahoou, YouTubeu, Microsoftu, Wikipediji i Amazonu zajedno. Značajan dio toga vremena uključuje društvene igre, čineći ih idealnim marketinškom mekom za oglašivače koji žele doprijeti do Facebookove divovske baze od 500 milijuna korisnika.
Istraživanja pokazuju kako je oglašivačima, bili oni agencija ili sami brend, Facebook izrazito privlačno mjesto. Oni ga smatraju mjestom gdje su potrošači na raspolaganju.
Dostupne poput televizije, a šire se brzinom svjetlosti
Oko trideset milijuna igrača dnevno igra FarmVille, povučemo li paralelu – televizijski show Ples sa zvijezdama, u udarnom terminu, gleda oko 24 milijuna Amerikanaca. Treba li još što dodati…
Uz to, socijalne igre postaju sve dostupnije, što danas bez pretjerivanja možemo usporediti s televizijskom dostupnosti. Nekada smo zanimljive igre povezivali isključivo sa skupocjenim konzolama, a danas su igre koje privlače milijune ljudi dostupne potpuno besplatno.
Primjerice, iPhone može poslužiti kao konzola koja stane u svačiji džep. Tim putem besplatne društvene igre osvojit će tržište brže od bilo koje igre za skupe konzole.
Brend postaje dio igre – igračeva prijeka potreba
U virtualnom svijetu igara promicanje brenda može biti efikasnije od poruke na raznim plakatima. Oni mogu postati dio igre. Moguće ih je nametnuti kao potrebu igračima. Jedan od načina pokazuje primjer „State Farm Insurancea“. Postavljanje brendiranog cepelina s natpisom tvrtke „State Farm Insurance“ igraču je jamčilo sigurnost usjeva tokom desetodnevne promidžbe. Nakon toga cepelin ostaje i dalje na farmama igrača, dok ga sami ne odluče maknuti.