Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Marketinška strategija kompanije – kako kreirati kampanju?

Marketinška kampanja korisniku predstavlja ono što kompanija želi biti – ističući pozitivne strane i skrivajući manjkavosti. Kreira potražnju i želju za proizvodom. Marketinške poruke lice su svake kompanije koje je dostupno javnosti. Naravno, u 21. stoljeću svi želimo imati što ljepše lice.

Marketinška kampanja korisniku predstavlja ono što kompanija želi biti - ističući pozitivne strane i skrivajući manjkavosti. Kreira potražnju i želju za proizvodom. Marketinške poruke lice su svake kompanije koje je dostupno javnosti. Naravno, u 21. stoljeću svi želimo imati što ljepše lice.

Kao i svako strateško opredjeljenje kompanije, i taj segment strategije mora biti donesen u konsenzusu sa svim stakeholderima i shareholderima tvrtke. Djelatnici, menadžeri, dioničari, sindikati… trebaju biti upoznati s ciljem koji se želi postići određivanjem marketinške strategije.

Razine strategije

Marketinška strategija direktno se veže na misiju i viziju kompanije. Ti popularni želje i planovi moraju ostati u centru svih unapređenja poslovanja. Zašto je to važno?

Napad na više tržišta odjednom znači gubitak fokusa kompanije, slabljenje njenih prirodnih snaga i ljudskih resursa. Jednom izglasana i implementirana strategija postaje zacrtani put po kojem se trebaju ravnati marketinške kampanje pojedinih proizvoda.

Odabir medija za kampanju

Marketinška strategija mora biti u skladu s korporacijskom strategijom. Korporacijska strategija predstavlja temeljnu strategiju na razini poduzeća, a odnosi se na sve segmente – prodaju, marketing, proizvodnju…

Odabir medija, kanala komuniciranja prema kupcima, ovisi o željama kompanije. Primjerice, „kišobranska promidžba” cilja na širok spektar korisnika, ali zato je jako općenita.

Segmentacija prema potrošačima znači sužen krug kupaca do kojih će poruka dospjeti, ali ciljaju se  skupine od kojih se očekuje najbolji feedback. Treba napomenuti da ne postoji najbolji medij nego pojedini mediji bolje pokrivaju određene skupine potrošača.

Najčešći mediji

Televizija je skup medij, s ograničenim vremenom trajanja (duljina poruke). Povezuje vizualno i akustično, dva najbitnija podražaja potrošača. Najjača je snaga tog medija njegova velika pokrivenost i pristup svim segmentima društva, bez obzira na dob, spol ili socijalni stalež.

Radio se također ubraja u emitirajuće medije, i duljina poruke je kao i na televiziji ograničena vremenski. Radio je pravodoban i pokriva širok spektar potrošača.

Novine karakterizira neograničena duljina poruke. Gube primat ekskluzivnih i pravodobnih vijesti jer su internet, radio i televizija brži u objavi. Tradicionalno su jak opinion-maker u društvu.

Internet je najnoviji medij velikih mogućnosti targetiranja potrošača zbog gotovo neograničene različitosti sadržaja. Klikovi (hitovi) daju feedback o broju dolazaka na stranicu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.