Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Marketinški genijalac Thomas Kolster održao je predavanje na Out Of The Box eventu u Zagrebu

Održivost je pojam koji je bitan ne samo kao zanimljiva ideja koju treba podupirati, već i kao način profesionalnog djelovanja i života i drugim većim kompanijama, upravo u onakvima u kojima Thomas Kolster uspješno provodi Goodvertising kampanje.

Posljednji u nizu Journal.hr Out Of The Box eventa održan je u četvrtak, 30. svibnja, u ugodnom ambijentu i atmosferi Hotela Canopy By Hilton Zagreb.

Ovog puta centralna ideja eventa jest pojam održivosti pa je u goste došao čovjek koji pojam živi, njeguje, proširuje i aktivno prakticira u svojem profesionalnom djelovanju – Thomas Kolster. Poznat kao pionir dobrog djelovanja u svijetu oglašavanja, čovjek je to s misijom koja postaje rastući pokret. Skovao je termin Goodvertising, zgodnu i na prvi pogled šarmantnu igru riječima, no koji iza sebe nosi iznimno opsežno polje komunikacije. Goodvertising je i naziv knjige koja istražuje dobro u komunikaciji i kako ga ostvariti zauvijek.

Thomas Kolster savjetuje mnoge klijente diljem svijeta, u svim industrijama; od IKEA-e, Ogilvyja, SOS-ovih dječjih sela do malih početnika. Kada situacija od njega to traži on svoje savjete pretvara u kampanje. A sve s predznakom Goodvertisinga. Upravo zbog njegovog djelovanja jedan od vodećih svjetskih medija Huffington Post prozvao ga je Inspirational Leader tj. inspirativnim vodičem.

Održivost je pojam koji je bitan ne samo kao zanimljiva ideja koju treba podupirati, već i kao način profesionalnog djelovanja i života i drugim većim kompanijama, upravo u onakvima u kojima Thomas Kolster uspješno provodi Goodvertising kampanje.

Industrija koja u percepciji javnosti nosi predznak najtvrđe i beskompromisne sigurno je ona duhanska. No, održivost kao poslovni postulat i jedna od krucijalnih elemenata poslovanja prepoznata je i kod najvećih kompanija. Održivost i duhanska industrija možda ne idu na prvu rame uz rame, no André Calantzopoulos, glavni izvršni direktor Phillip Morris International, ističe da itekako mogu, a i moraju biti održiva kompanija – Ali pod uvjetom da poduzimamo sve moguće korake kako bismo u potpunosti zamijenili cigarete boljim alternativama za punoljetne pušače koji bi inače nastavili pušiti, tako da rješavamo izazove u našem lancu vrijednosti i iskoristimo priliku za davanje dodane vrijednosti društvu.

Održivost čine mnoge stvari i mnogi detalji procesa. Neki od njih su reciklaža, briga o očuvanju te korištenju voda i okoliša. Tako je uspostavljena inicijativa za recikliranje korištenih IQOS uređaja; CIRCLE (Central Inspection and Recycling for Closed Loop Economy) reciklirajući vraćene uređaje prema najvišim industrijskim standardima. Tvornica u Brazilu dobila je 2018. godine certifikat organizacije Alliance for Water Stewardship (ASW), dok je cilj kompanije da do 2025. sve tvornice budu certificirane prema AWS standardu. Bitno je istaknuti da je PMI već petu godinu za redom na vrhu CDP-ove liste za klimatske promjene za svoju sveobuhvatnu akciju smanjenja emisija stakleničkih plinova i ublažavanja klimatskih promjena te transparentnost izvješćivanja.

Činiti dobro u i kroz velike kompanije sada se čini više nego ikada bitnijim. Posebno nakon UN Global report izvješća. Upravljanje društvenim utjecajem, smanjenje utjecaja na okoliš te doprinos ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda ključni su trenuci ponašanja održivosti velikih kompanija, a kreativci i profesionalci poput Thomasa Kolstera samo doprinose u jačanju svijesti i boljoj provedbi tog cilja.

Fotografije: Dino Šertović

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.