Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Medi TV – prva hrvatska medicinska digitalna televizija

Istraživanja su pokazala kako su bolnice idealno mjesto za pravovremeno pružanje informacija o zdravlju i zdravom načinu života, te su otvorile svoja vrata MEDI TV-u, kanalu koji se emitira u njihovim čekaonama.

Istraživanja su pokazala kako su bolnice idealno mjesto za pravovremeno pružanje informacija o zdravlju i zdravom načinu života, te su otvorile svoja vrata MEDI TV-u, kanalu koji se emitira u njihovim čekaonama.

Tvrtka Pos marketing d.o.o. bila je jedina hrvatska tvrtka koja je 2008./2009. imala priliku raditi na uvođenju britanskog zdravstvenog kanala ‘Life channel’ u tamošnje bolnice. Nakon tako vrijednog iskustva, ojačani dugogodišnjim provođenjem niza projekata digitalne komunikacije u Hrvatskoj (od bankarskih sustava preko sveučilišnih programa do programa trgovačkih lanaca), sličan program odlučili su pokrenuti i u Hrvatskoj.

Tako su početkom 2013. počeli s emitiranjem programa nazvan Medi TV koji se sada prikazuje u svim većim hrvatskim bolnicama. Jednako tako, slični digitalni programi prisutni su u Europi već dugi niz godina, te su prepoznati kao dodatna vrijednost medicinskih sustava i ostalih zdravstvenih djelatnosti, kao i samih korisnika. Cilj svake takve televizije jest pružanje zdravstvenih informativno-edukativnih poruka koje pridonose osviještenosti građana o važnosti svakodnevne brige za zdravlje.

”Bolnice su prepoznale prednost pružanja pravovaljanih i pravovremenih informacija, pa od njih imamo veliku potporu. Ujedno, naše dosadašnje poslovno iskustvo i dugogodišnji rad na digitalnim platformama uvelike nam je olakšao da s pravilnim pristupom i kvalitetnim načinom rada klijentima približimo ovaj inovativan projekt kojim zajednički pridonosimo kvalitetnijem i zdravijem načinu života svih građana”, objasnio je Krešimir Švigir, direktor tvrtke Pos marketing i idejni pokretač cijelog projekta.

Programska shema Medi TV-a bazirana je na informacijama edukativnog, humanitarnog, informativnog i preventivnog karaktera. Ovisno o godišnjem dobu, periodički se obrađuju teme poput alergija, gripa, utjecaja sunčevih zraka i slično, kao i prevencije u borbi protiv pušenja, raka i ostalih bolesti. Kako bi se na što kvalitetniji način građanima prenijele tako važne zdravstvene informacije, u tom dijelu kanala sadržaj se razvija u suradnji s liječnicima i medicinskim stručnjacima. Program osigurava i informacije bitne za one pacijente i građane koji se u tom trenutku nalaze u bolničkim čekaonicama, što je od velike koristi bolnicama i korisnicima odjela na kojima su ekrani postavljeni. Tako su tu izložene informacije poput liste čekanja, radnog vremena ambulanti i slično.

Drugi dio sadržaja humanitarnog je karaktera namjenjenog promoviranju svijesti građana o važnosti djelovanja i pomaganja humanitarnih organizacija, jednako kao i važnosti osobne brige o zdravlju. Od samih početaka i slaganja programske sheme Medi TV-a, dio progama izdvojen je kao humanitarni dio gdje se programsko vrijeme besplatno poklanja raznim humanitarnim organizacijama. One ga koriste za informiranje javnosti o svim svojim aktivnostima i za promociju humanitarnog rada. Do sada je tako ostvarena suradnja s raznim domaćim humanitarnim organizacijama poput Udruge Palčić, Hrabrog telefona, Zaklade Ana Rukavina, Udruge Dodir, Udruge Roda, Unicefa, Zaklade Sierra i mnogih drugih, koje su oduševljene s prilikom za besplatnu promociju svojih aktivnosti.

Sljedeći, edukativno-informativni dio programa sastoji se od informacija koje potpomažu prevenciju raznih bolesti, dok komercijani dio programa koriste kompanije koje žele promovirati svoje proizvode vezane za zdravlje i zdrav način života, te farmaceutske tvrtke koje dobivaju prostor za oglašavanje svog OTC kanala.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.