Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Mediji bez granica

PwC je objavio jedinstveno izvješće o prekograničnim vijestima, tj. vijestima koje se konzumiraju izvan zemlje izvorišta. Istraživanje je pokazalo da dostupnost, znatiželja i mobilnost potiču porast broja prekograničnih vijesti.

Na zahtjev međunarodne informativne televizijske mreže RT povodom proslave 10. godišnjice njenog emitiranja PwC je anketirao više od 5.000 konzumenta vijesti u 10 zemalja o njihovoj konzumaciji prekograničnih vijesti, procijenio buduće trendove primijenivši PwC-ova predviđanja na podatke dobivene anketom te potvrdio i preispitao naše zaključke kroz razgovore s višim izvršnim direktorima za medije u pet globalnih novinskih organizacija.

PwC je otkrio da je korištenje prekograničnih vijesti vrlo rasprostranjeno na svim tržištima, osobito onima u nastajanju, te da najviše prekograničnih vijesti dolazi iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva, ali njihov najbrži rast bilježi se na Bliskom Istoku, u Aziji i Rusiji.

Konzumenti prekograničnih vijesti u pravilu su mlađe, urbanije i imućnije osobe. Na konzumaciju prekograničnih vijesti djelomično ih potiče mobilnost, ali većinom je to njihova povećana dostupnost i želja za različitim pogledima na važna događanja u vijestima. Budući da makroekonomija i demografski trendovi ukazuju na to da će vjerojatno sva tri čimbenika – dostupnost, znatiželja i mobilnost – nastaviti rasti, čini se da je osiguran i porast prekograničnih vijesti.

Sam Tomlinson, partner u PwC-u, rekao je:

„Ovo je bio fantastičan projekt. Svi smo znali da su prekogranične vijesti sve prisutnije, no ipak nas je iznenadilo koliko su zapravo popularne, kao i činjenica da je očito da su njihovi glavni pokretači povećana dostupnost i stvarna želja za različitim pogledima na važne vijesti.”

Margarita Simonyan, glavna urednica RT-a, dodala je:

„RT već deset godina gradi svoj uspjeh na želji javnosti za raznolikosti u vijestima. Drago nam je vidjeti da veća dostupnosti izvora vijesti, znatiželja vezana za događanja i perspektive iz različitih dijelova svijeta zajedno s povećanom mobilnosti potiču ljude ne samo da konzumiraju vijesti iz više izvora, nego i da u tom svom nastojanju po njih idu izvan granica i preko jezičnih prepreka.”


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.