Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Među više od 2.100 oglasa u turizmu, najviše objavljeno za Zagreb i Istru

Od ukupnog broja oglasa, oglasi za kategoriju ‘Turizam i ugostiteljstvo’ činili su 19%. Većina oglasa (60%) odnosila se na županije na Jadranu što je gotovo isto kao i prošle godine kada se na Jadran odnosilo 62% oglasa.

Od ukupnog broja oglasa, oglasi za kategoriju 'Turizam i ugostiteljstvo' činili su 19%. Većina oglasa (60%) odnosila se na županije na Jadranu što je gotovo isto kao i prošle godine kada se na Jadran odnosilo 62% oglasa.

U sklopu tradicionalne akcije ‘Poslovi u turizmu’, čiji je cilj ubrzati i olakšati pronalazak sezonskih radnika, u periodu od 1. siječnja do 31. kolovoza 2013. na portalu MojPosao objavljeno je preko 2.100 radnih pozicija u kategoriji ‘Turizam i ugostiteljstvo’ što je na razini 2012. godine.

Od ukupnog broja oglasa, oglasi za kategoriju ‘Turizam i ugostiteljstvo’ činili su 19%. Većina oglasa (60%) odnosila se na županije na Jadranu što je gotovo isto kao i prošle godine kada se na Jadran odnosilo 62% oglasa.

Najtraženiji konobari u Splitu i Dubrovniku

Najtraženija zanimanja u kategoriji ‘Turizam i ugostiteljstvo’, ove su godine bila konobar, kuhar, recepcionar, pomoćni kuhinjski radnik te pizza majstor.

Najviše oglašenih radnih pozicija, osim za Grad Zagreb (23%), bilo je za Istarsku (16%) te Primorsko-goransku županiju (13%).

Među gradovima na obali ove je godine najviše radnih pozicija oglašeno u Splitu (4% od ukupnog broja oglasa u turizmu), dok se Dubrovnik smjestio na drugom mjestu ljestvice s 3% objavljenih oglasa.

Što se tiče kvalifikacija potrebnih za zaposlenje u turizmu, u većini oglasa tražena je srednja stručna sprema (67%). Stručna sprema nije bila bitna u 17% oglašenih radnih pozicija, a u 29% traženi su kvalificirani radnici.

Činjenici da se sezonski posao može dobiti i bez prethodnog radnog iskustva govori u prilog podatak da u polovici natječaja (49%) iskustvo nije navedeno kao obavezni uvjet. U oglasima u kojima se tražilo iskustvo, kao i prošle godine, u prosjeku su bile potrebne dvije godine iskustva, što je manje od prosjeka za sve oglase (2 godine i 10 mjeseci).

Poznavanje stranih jezika tražilo se u 37% oglasa, što je značajno više nego prošle godine, kada se poznavanje stranih jezika tražilo u 27% oglasa. Ponajviše se tražilo poznavanje engleskog jezika (46% napredno, 33% osnovno i u 11% profesionalno).

U 36% oglasa tražilo se poznavanje njemačkog jezika (što je također više nego prošle godine kada se u 29% oglasa tražilo poznavanje njemačkog jezika), a u 24% oglasa uvjet je bilo poznavanje talijanskog jezika (u 2012. Uvjetovan je u 21% oglasa).

Poznavanje rada na računalu tražilo se u 13% oglasa, što je također više nego prošle godine, kada se poznavanje rada na računalu tražilo u 10% oglasa.

Slično kao i prošle godine (68%), i ove se godine u većini oglasa iz kategorije ‘Turizam i ugostiteljstvo’ (69%) nudio rad na određeno. Istovremeno, u 37% posto oglasa nudilo se stalno zaposlenje, 7% oglasa bilo je namijenjeno studentima, a 14% honorarnim odnosno sezonskim radnicima.

Akciju ‘Poslovi u turizmu’ koja potiče sezonsko zapošljavanje i ove su godine podržali Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), zatim Hrvatska obrtnička komora (HOK) i Udruga poslodavca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) koji su svoje članice aktivno poticali na pravovremeno zapošljavanje potrebnog kadra. Medijski pokrovitelj projekta bio je poslovni tjednik Lider.

Idealan ljetni posao: spasioc na plaži

U anketi provedenoj na više od 850 ispitanika, portal MojPosao istražio je koji je to idealan ljetni posao. Gotovo polovica ispitanika (47%) smatra da je spasioc na plaži idealni ljetni posao zbog ‘dobre satnice i lijepog okruženja’.

Drugo omiljeno ljetno zanimanje je iznajmljivač (pedalina, skutera i sličnih plovila) – 17% ispitanika odabralo bi taj posao jer smatra da je riječ o ‘jednostavnom poslu bez stresa’.
Zanimanja poput skipera, turističkog vodiča i animatora najčešće su navedena zanimanja pod opcijom ‘Ostalo’ koju je odabralo 12% ispitanika.

Preostali ispitanici navode da je promotor zabavnog sadržaja (11%) odnosno prodavač na štandu (10%) idealan ljetni posao. Najmanje ispitanika, njih 3%, odlučilo bi se biti terenski prodajni predstavnik turističkih agencija.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.