Strateško povezivanje uključuje preuzimanje robne marke “Getro”, dugoročni poslovni najam svih 16 trgovačkih centara Getroa i drugih poslovnih objekata ukupne površine veće od 110.000 četvornih metara, a Mercator-H preuzet će i sve djelatnike.
Jačanje pozicija
Mercator namjerava nakon provedbe strateškog povezivanja zadržati robnu marku “Getro” te nastaviti s njenim razvojem kako na hrvatskom tržištu tako i na nekim drugim tržištima u regiji.
Ovim povezivanjem Mercator će povećati svoj tržišni udio na hrvatskom tržištu, u trgovačkoj branši proizvoda za svakodnevnu upotrebu na između 8 i 9 posto, te time utvrditi svoj položaj drugog po redu najvećeg trgovca na tržištu.
Lider JI Europe
Provedba strateškog povezivanja označava ostvarivanje zacrtane Mercatorove strategije rasta i ostvarivanje vizije najvećeg trgovca prehrambenih proizvoda u cijeloj regiji jugoistočne Europe, navodi se u priopćenju.
Dogovor o strateškom povezivanju stupit će na snagu nakon pridobivanja suglasnosti od strane hrvatske Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.