METRO Grupa preuzela je Classic Fine Foods, vodećeg distributera prehrambenih proizvoda u Aziji i na Srednjem Istoku. Akvizicijom Classic Fine Foodsa METRO Grupa ojačala je veleprodajnu diviziju METRO Cash & Carry stavljajući još snažniji naglasak na HoReCa segment (hoteli, restorani, catering) i dostavu.
Zahvaljujući ovoj akviziciji, METRO ulazi na 10 novih tržišta, uključujući i brzorastuće megalopolise u Aziji i Srednjem Istoku (Singapore, Dubai, Hong Kong, Bangkok, Kuala, Lumpur, Ho Chi Minh i sl.) koji su trenutno najprivlačnija HoReCa tržišta na svijetu. Classic Fine Foods osigurat će METRO-u širenje s ekskluzivnim poslovnim modelom koji odgovara specifičnoj skupini kupaca, preciznije vrhunskim chefovima i hotelima s pet zvjezdica.
“METRO Cash & Carry dugoročno razvija i osnažuje segment dostave prehrambenih proizvoda. Akvizicijom Classic Fine Foodsa naša prisutnost na veleprodajnom tržištu je povećana što nam otvara prostor za rast prodaje i zarade“, izjavio je Olaf Koch, Predsjednik Uprave METRO AG.
“Radujemo se suradnji s METRO-om jer će nam ona omogućiti još snažniju prisutnost na tržištima Japana i Kine te ulazak na nova tržišta zemalja gdje trenutno nismo prisutni“, izjavio je Fergus Balfour, CEO Classic Fine Foodsa.
Akvizicija Classic Fine Foodsa od privatnog investicijskog fonda EQT, dio je dugoročne strategije METRO Cash & Carryja kojom, uz veleprodajne centre, profesionalnim kupcima osigurava i usluge dostave, s krajnjim ciljem transformacije tvrtke iz transakcijskog u sistemskog partnera.