Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Mlinar, Metus, Ris i Bor plastika imaju najbolje B2B superprodavače

U organizaciji portala Poslovni savjetnik u zagrebačkom kongresnom centru Antunović održala se jedanaesta konferencija Superprodavač, te su se u tri kategorije dodijelile godišnje nagrade „B2B Superprodavač godine“.

U organizaciji portala Poslovni savjetnik u zagrebačkom kongresnom centru Antunović održala se jedanaesta konferencija Superprodavač, te su se u tri kategorije dodijelile godišnje nagrade „B2B Superprodavač godine“. Nagradu „B2B Superprodavač godine“ primili su Ivana Jukić iz tvrtke Mlinar, pekarska industrija d.o.o. u kategoriji velikih tvrtki, Matija Medić iz tvrtke Metus d.o.o. u kategoriji srednjih tvrtki, Hari Zamlić iz tvrtke Ris d.o.o. i Bojana Radić Vizentin iz tvrtke Bor plastika d.o.o. u kategoriji malih tvrtki.

Tematika konferencije bila je posvećena novim prodajnim vještinama u „novom normalnom“, te kako i koliko je Covid pandemija utjecaja na digitalizaciju u prodaji. Zaključeno je kako se prodavač rađa, a superprodavač se stvara, praksom i edukacijom, te kako je kupac kralj, ako je u granicama razuma.

Ukratko iz istraživanja vezanog uz tematiku konferencije- Covid pandemija i daljnja digitalizacija B2B prodaje:

  • Većini hrvatskih tvrtki poslovanje je pogođeno osrednje, većina nije imala spreman web shop, te su njihovi klijenti prihvatili digitalni način komuniciranja, ali iz nužnosti
  • Kao najviše razvijene digitalne kanale komunikacije u vrijeme pandemije, hrvatske tvrtke navode-društvene mreže, e-mail, zoom, teams meeting i telefon
  • Kao pozitivne stvari u pandemiji u vezi digitalizacije B2B prodaje navode uštedu i bolju organizaciju vremena, smanjenje troškova reprezentacije, ponudu novih usluga, lakše do klijenata
  • Kao negativne stvari u pandemiji u vezi digitalizacije B2B prodaje navode gubitak prisnijeg odnosa s klijentima, zanemarivanje terenske prodaje, težu prezentaciju noviteta
  • Koliko su dodatno poradili na svom CRM-u (customer relationship management) u odgovorima navode kako su, uveli CRM software, ponudili su im dodatne popuste, odgovarali su brže na poruke klijenata, te jako radili na komunikaciji putem društvenih mreža
  • Kao promjene koje je u komunikaciji pandemija unijela u hrvatske tvrtke navode kako se više slušaju, a manje gledaju, te brže komuniciraju s klijentima

Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i četiri vrhunska predavača-prodajnih konzultanata, a bogat program od čak dvadeset i četiri predavanja istovremeno seodvijao u dvije dvorane kroz dva dana.

Predavači na konferenciji bili su hrvatski konzultanti, specijalisti za područje prodaje: Mladen Jančić, Marina Kolar, Gordana Kadoić, Igor Herceg, Tanja Pureta, Matej Sakoman, Kamilo Antolović, Anita Lukenda Mlinac, Lucija Paić Gotovac, Asja Lajtman, Zvonko Merkaš, Goran Šimić, Marko Bogdan, Trpimir Vicković, Branko Pavlović, Siniša Begović, Alen Gojčeta, Dragana Mladenović, Toni Babić, Inga Lalić, Sandro Kraljević, Željko Šundov, Marija Novak Ištok, Željko Zoričić, uz voditeljsku palicu Trpimira Vickovića Vicka.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.