Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

M&M’S je posvećen stvaranju svijeta u kojem se svi osjećaju prihvaćeno

M&M’S, brend poznat po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, već 80 godina svojeg postojanja sinonim je za zabavu i raznolikost.

Robna marka M&M’S koja je dio tvrtke Mars, Incorporated pokreće globalnu platformu za osnaživanje osjećaja pripadnosti za deset milijuna ljudi diljem svijeta do 2025. godine s ciljem međusobnog povezivanja i podržavanja.

M&M’S, brend poznat po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, već 80 godina svojeg postojanja sinonim je za zabavu i raznolikost. Nastojeći nastaviti tu tradiciju i poboljšati promicanje uključivosti u svijetu, sada za cilj ima kroz moć zabave unaprijediti osjećaj pripadnosti za 10 milijuna ljudi diljem svijeta do 2025. godine. Kao dio ove misije stvoren je M&M’S FUNd – savjetodavni odbor čija je uloga pratiti utjecaj brenda na misiju tvrtke, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, prilike i financijsku potporu u umjetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osjetili pripadnost.   

Brojna su istraživanja pokazala kako je naša želja da budemo prihvaćeni jednako jaka kao i želja da budemo voljeni, a zajednička je svim ljudima, bez obzira na njihove različitosti. Upravo je to ono što nas kao tvrtku motivira da budemo pokretači pozitivnih promjena, koristimo svoj glas i usmjeravamo svoje napore ka stvaranju boljeg svijeta za sve. Tome u prilog ide i nova svrha M&M’S-a – povezivati ​​ljude diljem svijeta pomažući im uvidjeti svoje različitosti i nadahnjujući ih da prevladaju barijere koje im onemogućuju da se osjećaju dijelom zajednice“, rekla je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars.

Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao svijet kao mjesto u kojem se svatko osjeća prihvaćenim, M&M’S prolazi kroz određene promjene koje će ljubitelji brenda primijetiti u dizajnu, značajkama i proizvodima. Paleta prepoznatljivih boja brenda bit će proširena, a koristit će se razni oblici i veličine M&M’S bombona kako bi se pokazalo da nas različitost obogaćuje. Također, osmišljen je svjež i moderan osvrt na izgled omiljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i snaga zajedništva jer ih upravo njihov izgled, osobnost i priče čine jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva.

Tvrtka Mars već dugi niz godina značajnu pažnju posvećuje društvenim problemima i temi uključivosti kako bi unaprijedila svoje poslovanje, ali i podigla svijest javnosti o izazovima s kojima se ranjive skupine svakodnevno susreću. To uključuje, između ostalog, predanost stvaranju rodno uravnoteženih menadžment timova, vođenje neovisne godišnje revizije raznolikosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i predsjedavanje The Unstereotype Alliance, koji je dio UN Women.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.