Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

M&M’S je posvećen stvaranju svijeta u kojem se svi osjećaju prihvaćeno

M&M’S, brend poznat po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, već 80 godina svojeg postojanja sinonim je za zabavu i raznolikost.

Robna marka M&M’S koja je dio tvrtke Mars, Incorporated pokreće globalnu platformu za osnaživanje osjećaja pripadnosti za deset milijuna ljudi diljem svijeta do 2025. godine s ciljem međusobnog povezivanja i podržavanja.

M&M’S, brend poznat po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, već 80 godina svojeg postojanja sinonim je za zabavu i raznolikost. Nastojeći nastaviti tu tradiciju i poboljšati promicanje uključivosti u svijetu, sada za cilj ima kroz moć zabave unaprijediti osjećaj pripadnosti za 10 milijuna ljudi diljem svijeta do 2025. godine. Kao dio ove misije stvoren je M&M’S FUNd – savjetodavni odbor čija je uloga pratiti utjecaj brenda na misiju tvrtke, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, prilike i financijsku potporu u umjetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osjetili pripadnost.   

Brojna su istraživanja pokazala kako je naša želja da budemo prihvaćeni jednako jaka kao i želja da budemo voljeni, a zajednička je svim ljudima, bez obzira na njihove različitosti. Upravo je to ono što nas kao tvrtku motivira da budemo pokretači pozitivnih promjena, koristimo svoj glas i usmjeravamo svoje napore ka stvaranju boljeg svijeta za sve. Tome u prilog ide i nova svrha M&M’S-a – povezivati ​​ljude diljem svijeta pomažući im uvidjeti svoje različitosti i nadahnjujući ih da prevladaju barijere koje im onemogućuju da se osjećaju dijelom zajednice“, rekla je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars.

Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao svijet kao mjesto u kojem se svatko osjeća prihvaćenim, M&M’S prolazi kroz određene promjene koje će ljubitelji brenda primijetiti u dizajnu, značajkama i proizvodima. Paleta prepoznatljivih boja brenda bit će proširena, a koristit će se razni oblici i veličine M&M’S bombona kako bi se pokazalo da nas različitost obogaćuje. Također, osmišljen je svjež i moderan osvrt na izgled omiljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i snaga zajedništva jer ih upravo njihov izgled, osobnost i priče čine jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva.

Tvrtka Mars već dugi niz godina značajnu pažnju posvećuje društvenim problemima i temi uključivosti kako bi unaprijedila svoje poslovanje, ali i podigla svijest javnosti o izazovima s kojima se ranjive skupine svakodnevno susreću. To uključuje, između ostalog, predanost stvaranju rodno uravnoteženih menadžment timova, vođenje neovisne godišnje revizije raznolikosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i predsjedavanje The Unstereotype Alliance, koji je dio UN Women.


Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Lifestyle

Koncentracija je, najjednostavnije rečeno, sposobnost osobe da usredotoči misli u jednom smjeru na duže vrijeme, bez da je ometaju ostali signali iz okoline. Nemogućnost...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.