Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mobilna plaćanja ostvaruju sve veću popularnost!

80 milijuna beskontaktnih kartica postavlja temelje za komercijalna rješenja za mobilna plaćanja.

80 milijuna beskontaktnih kartica postavlja temelje za komercijalna rješenja za mobilna plaćanja.

U suradnji s partnerima, Visa je udvostručila dostupnost usluga za mobilna plaćanja diljem Europe u zadnjih 12 mjeseci. Mobilna plaćanja sada su široko dostupna na nekoliko europskih tržišta.

Kako bi omogućila korisnicima jednostavna plaćanja, bez obzira gdje se nalaze i bez obzira koji uređaj posjeduju, Visa je sklopila suradnju s važnim partnerima diljem telekomunikacijske i mobilne industrije i ponudila izbor vrhunskih usluga koje omogućuju korisnicima da plaćaju, da budu plaćeni te da mogu raspolagati svojim novcem.

Istaknuti trenuci u zadnjih 12 mjeseci:

· Najveća europska komercijalna mobilna beskontaktna uslugu za plaćanje potvrđena u Španjolskoj uz pomoć kompanija Ciaxabank, Vodafone, Orange i Telefonica.

· Uspješno lansiranje Vodafone SmartPass aplikacije za mobilno plaćanje – prve usluge za mWallet – u Španjolskoj i Njemačkoj, te se očekuje proširenje na Veliku Britaniju i Nizozemsku u proljeće 2014.

· Predstavljanje Orange Cash avec Visa u Francuskoj, što je omogućilo beskontaktno plaćanje Orange korisnicima

· Milijunima korisnika kreditnih kartica u Turskoj omogućen je pristup tehnologiji NFC plaćanja kroz suradnju Visa Europe s Garanti Bank i Turkcell

· Novo partnerstvo s Telecom Italia, koje će dovesti do predstavljanja uzbudljivih novih mobilnih platnih usluga diljem talijanskog tržišta, kasnije ove godine

· Povećanje od 100 posto trgovaca koji koriste Chip & PIN mPOS, što u konačnici iznosi preko 30.000 trgovaca na 18 tržišta

Kako bi isporučila postojeće te ponudila nove usluge Visa surađuje s operaterima mobilnih mreža, bankama, trgovcima, proizvođačima hardvera i softvera, i s ciljem promiče i uvodi nova servise za mobilna plaćanja diljem svijeta.

Mary Carol Harris, direktorica Mobile for Visa Europe, izjavila je: „Danas potrošači diljem Europe imaju pristup širokom spektru mobilnih usluga. Surađivali smo s nevjerojatnim rasponom partnera kako bismo udvostručili dostupnost mobilnih plaćanja diljem Europe. Već uočavamo kako usluga mobilnog plaćanja privlači pozornost u Velikoj Britaniji, npr. Visa Personal Payments u kojoj imamo 2.7 milijuna aktivnih korisnika iz RBS grupe. Mobilna plaćanja ne može osigurati samo jedna kompanija: radi se o kreiranju tehnologija i o posjedovanju potrebne veličine za implementaciju. Tako je Visa smještena u srcu novog ekosistema, te dopuštamo našim partnerima da dovedu mobilna plaćanja do korisnika“.

Christian Wirtz, Vodafone Group mCommerce direktor, rekao je: „Uspješno smo lansirali Vodafone Smartpass aplikaciju za mobilno plaćanje, prvi uslugu za naš mWallet, u Njemačkoj i Španjolskoj te očekujemo proširenje na Veliku Britaniju i Nizozemsku ovog proljeća. Oduševljeni smo što možemo vidjeti kako mobilna plaćanja dobivaju zamah diljem Europe i što ćemo u budućnosti imati priliku vidjeti kako će naše partnerstvom s Visom donijeti mobilna plaćanja u ruke naših korisnika“.

Kako bi pomogli pripremiti teren za mobilna beskontaktna plaćanja, upotreba beskontaktnih kartica i prateća infrastruktura ubrzano rastu. Visa beskontaktna plaćanja sada su dostupna u dvostruko većem broju europskih zemalja nego što je to bilo u ovo vrijeme prošle godine, s 80 milijuna beskontaktnih kartica i 1.3 milijuna terminala. Broj nacionalnih brandova i manjih trgovaca koji prihvaćajući beskontaktno plaćanje također nastavlja rasti brzim tempom.

Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Na godišnjoj je razini BDP u prvom kvartalu 2023. rastao 2,8% uz umjeren rast svih ključnih elemenata te blagi realan pad uvoza. Još važnije,...

Poduzeća

Coface je globalni lider u kreditnom osiguranju i upravljanju rizicima posljednjih 75 godina.

Novosti

Povećanje potrošnje zabilježeno je u skoro svim kategorijama, dok su građani pronašli načine za uštedu kroz kupnju na akcijama, usporedbu cijena i češće pripremanje...

Marketing i prodaja

Native Advertising Institut nagradio je Addiko banku za edukativni native serijal o uvođenju eura, kreiran u suradnji s NewsBarom

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.