Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Mobilno oglašavanje – nova zlatna koka globalnih tehnoloških divova

Online oglašavanje protekle je godine ispisalo povijest. Prvi puta od kad postoji, oglašavanje na internetu, na tržištu SAD-a, preteklo je ono u tiskanim medijima. Ta brojka rast će i ove godine, a tehnološki giganti kao novi, brzorastući segment tržišta ističu mobitele.

Online oglašavanje protekle je godine ispisalo povijest. Prvi puta od kad postoji, oglašavanje na internetu, na tržištu SAD-a, preteklo je ono u tiskanim medijima. Ta brojka rast će i ove godine, a tehnološki giganti kao novi, brzorastući segment tržišta ističu mobitele.

– Na YouTubeu se putem mobitela dnevno pogleda i do 200 milijuna videa – istaknuo je Googleov predsjednik Uprave na „Internet Advertising Bureau (IAB)“, mitingu koji je ove godine u Kaliforniji okupio 460 vodećih američkih IT i marketinških kompanija, koje drže 85 posto tržišta SAD-a.

Iz perspektive oglašivača

Kako bi dočarao važnost tržišta mobitela iz perspektive oglašivača, Schmidt je iznio brojke vezane uz ovogodišnji Super Bowl.

– Broj pretraživanja riječi Chrysler putem mobitela, za vrijeme Super Bowla porastao je 102 puta, dok je pretraživanje istog termina u isto vrijeme na stolnim računalima poraslo 48 puta. Također, pretraživanje riječi GoDaddy poraslo je 315 puta na mobilnim uređajima, u usporedbi sa 38 puta na stolnim računalima – navodi Eric Schmidt.

Pametni telefoni velikom brzinom osvajaju sva svjetska tržišta, a njihova uporaba sve više postaje neizostavna ljudska svakodnevica. Shmidt tvrdi kako će se mobiteli sve više koristiti kao asistenti pri kupovini, u čemu je Google već naveliko aktivan.

Google Shopper je asistent pri kupovini, koji pomaže korisnicima iPhonea i Androida u pronalasku željenih proizvoda po najjeftinijim cijenama. O Shopperu smo ranije pisali na Profitiraj, a detalje možete pogledati ovdje.

– To je budućnost i svi će se morati prilagoditi – ističe Schmidt.

200 milijardi vrijedan biznis

Predsjednik Uprave Googlea koji 4. travnja napušta tu poziciju, naveo je kako će industrija online oglašavanja na mobitelima postati 200 milijardi dolara vrijedan globalni biznis, ali nije se upuštao u vremenske špekulacije.

Trenutno ta industrija vrijedi 17 milijardi dolara godišnje, a Googleov udio iznosi oko 2,5 milijardi.

Tehnologija napokon dostigla ono što smo dugo vremena predviđali, rekao je Schmidt. Oglašavanje na mobitelima postat će 200 milijardi dolara vrijedan biznis iako je Schmidt odbio špekulirati kada će do te brojke doći. Mobilno oglašavanje trenutno vrijedi 17 milijardi dolara godišnje, a Googleov udio u toj brojci nije mali – čak 2,5 milijardi godišnje


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.