– Na YouTubeu se putem mobitela dnevno pogleda i do 200 milijuna videa – istaknuo je Googleov predsjednik Uprave na „Internet Advertising Bureau (IAB)“, mitingu koji je ove godine u Kaliforniji okupio 460 vodećih američkih IT i marketinških kompanija, koje drže 85 posto tržišta SAD-a.
Iz perspektive oglašivača
Kako bi dočarao važnost tržišta mobitela iz perspektive oglašivača, Schmidt je iznio brojke vezane uz ovogodišnji Super Bowl.
– Broj pretraživanja riječi Chrysler putem mobitela, za vrijeme Super Bowla porastao je 102 puta, dok je pretraživanje istog termina u isto vrijeme na stolnim računalima poraslo 48 puta. Također, pretraživanje riječi GoDaddy poraslo je 315 puta na mobilnim uređajima, u usporedbi sa 38 puta na stolnim računalima – navodi Eric Schmidt.
Pametni telefoni velikom brzinom osvajaju sva svjetska tržišta, a njihova uporaba sve više postaje neizostavna ljudska svakodnevica. Shmidt tvrdi kako će se mobiteli sve više koristiti kao asistenti pri kupovini, u čemu je Google već naveliko aktivan.
Google Shopper je asistent pri kupovini, koji pomaže korisnicima iPhonea i Androida u pronalasku željenih proizvoda po najjeftinijim cijenama. O Shopperu smo ranije pisali na Profitiraj, a detalje možete pogledati ovdje.
– To je budućnost i svi će se morati prilagoditi – ističe Schmidt.
200 milijardi vrijedan biznis
Predsjednik Uprave Googlea koji 4. travnja napušta tu poziciju, naveo je kako će industrija online oglašavanja na mobitelima postati 200 milijardi dolara vrijedan globalni biznis, ali nije se upuštao u vremenske špekulacije.
Trenutno ta industrija vrijedi 17 milijardi dolara godišnje, a Googleov udio iznosi oko 2,5 milijardi.
Tehnologija napokon dostigla ono što smo dugo vremena predviđali, rekao je Schmidt. Oglašavanje na mobitelima postat će 200 milijardi dolara vrijedan biznis iako je Schmidt odbio špekulirati kada će do te brojke doći. Mobilno oglašavanje trenutno vrijedi 17 milijardi dolara godišnje, a Googleov udio u toj brojci nije mali – čak 2,5 milijardi godišnje