Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mondelēz International: Poziv na dobrobit

Tvrtka Mondelēz International objavila je svoje Izvješće o napretku Poziva na dobrobit za 2015. U izvješću se navodi da je vodeća globalna tvrtka u segmentu grickalica premašila skoro sve svoje ciljeve u vezi s utjecajem na okoliš za 2015. godinu i postavila strože ciljeve za 2020. usmjerene na borbu protiv utjecaja na klimatske promjene. Izvješće nadalje opisuje napredak koji je tvrtka Mondelēz International ostvarila glede svoje ambicije da bude globalni lider u segmentu zdravih grickalica.

„Naš rast direktno je povezan s unapređivanjem dobrobiti našeg planeta, života ljudi koji prave i konzumiraju naše proizvode, kao i zajednica u kojima djelujemo“, izjavila je Irene Rosenfeld, predsjednica i izvršna direktorica tvrtke.  „U razdoblju otkad smo pokrenuli platformu “Poziv na dobrobit“ ostvarivali smo stabilan napredak u realizaciji zacrtanih ciljeva. Dobri rezultati iz 2015. i naši novi ciljevi za održivost za 2020. promoviraju stvari za koje se zalažemo i dodatno jačaju našu ambiciju da budemo globalni lider u segmentu zdravih grickalica.“

Pokrenuta 2013., platforma tvrtke “Poziv na dobrobit“ fokusira se na četiri područja koja su ključna za dobrobit svijeta i u kojima tvrtka Mondelēz International može ostvariti najveći utjecaj: održivost, zdrave grickalice, partnerstva sa zajednicama i sigurnost. Slijede ključne stavke napretka koji je tvrtka ostvarila:

Održivost

  • Smanjeni staklenički plinovi u proizvodnji za 19 posto po toni, što nadilazi cilj od 15 posto.
  • Smanjena potrošnja energije u proizvodnji za 11 posto po toni, što je manje od cilja za smanjenje od 15 posto.
  • Eliminiranje 107 milijuna funti (48.500 tona) ambalaže, što je više nego duplo u odnosu na cilj od 50 milijuna funti (22.500 tona) za 2015. godinu
  • Smanjena potrošnja dolazne vode za 17 posto po toni, što nadilazi prvobitni cilj od 15 posto. Smanjena količina neto otpada za 70 posto po toni, što je skoro pet puta više u odnosu na prvobitni cilj od 15 posto. Ostvareno 68 posto od proizvodne količine iz 2015. na lokacijama nultog otpada do odlagališta, što nadilazi prvobitni cilj od 60 posto.
  • Ostvaren cilj u vezi s proizvodnjom 75 posto ukupne količine keksa u Zapadnoj Europi od pšenice Harmony, prepoznatljivog programa tvrtke za održivost pšenice.
  • Provedba plana za održivo nabavljanje kakaa. Na kraju 2015., 21 posto kakaa koji je tvrtka koristila poticalo je iz održivih izvora.
  • Ostvaren cilj o nabavci palminog ulja u skladu sa standardima organizacije „Okrugli stol o održivom palminom ulju“ (RSPO) za 100 posto  u 2013. Na kraju 2015., 90 posto palminog ulja koje je tvrtka nabavljala imalo je porijeklo dokazivo sve do proizvodnje.

Zdrave grickalice

Ostvaren cilj povećanja pojedinačno upakiranih izbora za kontrolu porcija za 25 posto.

Ostvaren cilj povećanja sadržaja žitarica od cjelovitog zrna za 25 posto – pet godina ranije.

Opcije Better Choice (Bolji izbor) sada čine 25,5 posto prihoda tvrtke.

  • Unatoč velikom napretku u smanjivanju natrija i zasićenih masnoća u ključnim kategorijama kao što je biskvit, bilo je teškoća u njihovom smanjivanju na razini ukupnog globalnog portfelja; intenziviramo nastojanja u svim kategorijama kako bismo ostvarili cilj za smanjenje od 10 posto do 2020. godine. Na kraju 2015., količine natrija i zasićenih masnoća opale su na razini ukupnog portfelja za 1 posto, odnosno 2 posto.
  • Na dobrom smo putu k realizaciji postavljanja etiketa s kalorijama na prednjem dijelu pakiranja do 2016. Na kraju 2015., pokriveno je 68 posto tvrtkinog proizvodnog portfelja.

Sigurnost

  • Svih 150 proizvodnih objekata u vlasništvu tvrtke dobilo je certifikat 22000 Fondacije za sigurnost hrane, respektabilnog sustava Globalne inicijative za sigurnost hrane.
  • Na dobrom smo putu k realizaciji vrhunskog sigurnosnog učinka. U 2015. godini ostvarili smo 13 posto smanjenja u odnosu na prethodnu godinu u stopi izgubljenog vremena zbog učestalosti ozljeda i 21 posto smanjenja u ukupnoj stopi incidenata za sve zaposlene.

Zajednice

  • Dodali smo tri nova prepoznatljiva programa za dobrobit za djecu i njihove obitelji u Meksiku, Južnoj Africi i Sjedinjenim Američkim Državama.
  • Na dobrom smo putu prema ostvarenju cilja investiranja 50 milijuna dolara u partnerstva sa zajednicama usmjerenim na zdrav životni stil. U 2015. godini odvojili smo 39 milijuna dolara (78 posto) za programe diljem 13 zemalja.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.