Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Najgluplji poslovni potezi u 2010.

Kao ironični odmak, ali i zabavu u ove dokone dane, nudimo vam popis glupih, bizarnih ili jednostavno neuspješnih poslovnih poteza i izjava od čelnika najvećih svjetskih korporacija…

Kao ironični odmak, ali i zabavu u ove dokone dane, nudimo vam popis glupih, bizarnih ili jednostavno neuspješnih poslovnih poteza i izjava od čelnika najvećih svjetskih korporacija...

1. Tony Hayward želi svoj „normalni“ život natrag

Znate li tko je Tony Hayward? Pa dotični gospodin je direktor, preciznije bivši direktor BritishPetroleum-a. Svrstan je na listu najglupljih poslovnih poteza u 2010. godini po izboru Forbesa zbog izjave: “Nema nikoga tko želi da to bude stvar po starom više nego ja. Želim svoj život natrag”, izjavio je to 30. Svibnja 2010. Ukoliko znamo priču da je BP odgovoran za katastrofu na lokaciji Deepwater Horizon u Gulf Coast postala svjetska vijest i medijski cirkus. Zamislite kako su se osjećale obitelji stradalih radnika na platformi?!

2. Promjena GAP logotipa

Uprava jedne od najvećih trgovaca odjećom GAP-a, odlučila je da je došlo vrijeme za promjenu – logotipa! Gap je najavio promjene 6. listopada i pozvao svoj novi logo “više suvremenim, modernim izrazom.” Jedini problem: potrošači se nisu složili – i jasno su to dali na znanje kompaniji. Nakon samo jednog tjedna, tvrtka se vratila svom starom logu i priznala poraz. Ispričali su se na Facebooku: “Ok čuli smo jasno i glasno da vam se ne sviđa naš novi logo … stoga se vraćamo na Blue Box (stari logo) ”

3. Aplle korisnicima iPhonea 4: Krivo ga držite!

iPhone 4 je bio jedan od najboljih tehnoloških stavki 2010. Prodano je više od 3 milijuna telefona i sve se činilo idiličnim, međutim onda nastaju problemi. Telefoni gube signal i javnost traži da se Steve Jobs službeno oglasi po pitanju navedenih problema. Jobs je odgovorio: “Samo izbjegavajte držati ga na taj način. Nije sasvim dovoljno dobar“. Na kraju, na konferenciji za novinare 16. srpnja, Jobs priznao: “Mi nismo savršeni”.

4. Google Buzz

Google je lansirao svoju visoko budžetnu uslugu Buzz u veljači, ali je ubrzo postala problematična zbog napuštanja od strane korisnika. Proizvod je imao greške tako da su se informacije dijelile javno, svi statusi i poruke s Gmaila i Gtalk-a bili su javno objavljeni. Korisnici su počeli tužiti Google i na kraju je uz odštetu od 8,5 milijuna dolara Google dobro prošao s Buzz debaklom.

5. Bankovna kartica Kim Kardashian

Kartica s slikom Kim Kardashian? Da za 100 $ naknade mjesečno, 1.50 $ naknada za provjeru stanje ili nazivanje službi za korisnike i još mnogo toga… Dovoljno je reći kako je ta kartica ušla u povijest – kao najgora bankovna kartica ikad.

6. Direktorica Yahoo-a u intervjuu izjavila: „J… se“

Da da i to je moguće i to se dogodilo u poslovnoj 2010. godini. Carol Bartz direktorica Yahoo-a izjavila je podosta prostota tijekom godine međutim izjaviti „J… se“ na intervju za Techcrunch je ipak previše.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.