Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Najnoviji nositelji priznanja Izvrsnost u izazovima

Nagrađene tvrtke prepoznale su da u nepredvidivim okolnostima trebaju biti agilne i kontinuirano prilagođavati ciljeve i organizaciju rada, transparentno komunicirati sa svojim zaposlenicima te brinuti za njihovo zdravlje.

Nagrađene tvrtke prepoznale su da u nepredvidivim okolnostima trebaju biti agilne i kontinuirano prilagođavati ciljeve i organizaciju rada, transparentno komunicirati sa svojim zaposlenicima te brinuti za njihovo zdravlje. Kako ističu iz tvrtke SELECTIO, jedan od najvažnijih ciljeva projekta Izvrsnost u izazovima je razmjena kvalitetnih praksi upravljanja zaposlenicima u nepredvidivim okolnostima. Nositelji priznanja dijele svoja iskustva i prakse te tako senzibiliziraju širu javnost o važnosti brige za zaposlenike čak i u periodima kada je poslovanje tvrtke ugroženo.

Nositeljima priznanja Izvrsnost u izazovima u rujnu su se pridružile tvrtke:

  • DUKAT
  • Hrvatska pošta
  • Span

 Zagrebački DUKAT odigrao je važnu ulogu za stabilnost zemlje i sigurnost potrošača kroz redovitu opskrbu tržišta prehrambenim proizvodima, visoku razinu etičnosti u poslovanju te komunikaciju s potrošačima. Nadalje, DUKAT je demonstrirao visok stupanj društvene odgovornosti i solidarnosti kroz provođenje interventnog otkupa mlijeka od manjih mljekara i njihovih proizvođača mlijeka, ali i uvođenje izvanrednih donacija hrane diljem zemlje, čime je dodatno učvrstio poziciju najvećeg donatora hrane u Republici Hrvatskoj. Reorganizacija poslovnih procesa s ciljem zaštite zdravlja i dobrobiti svojih zaposlenika te nesmetanog nastavka poslovnih procesa na svim razinama poslovanja obilježili su 2020. godinu u našoj najvećoj mljekari.

DUKAT je tako razvio niz izvanrednih programa zaštite i podrške te prakse motiviranja, vrednovanja i nagrađivanja svojih zaposlenika poput:

  • financijskog nagrađivanja najizloženijih zaposlenika te očuvanja svih materijalnih primitaka i radnih mjesta tijekom lockdowna
  • besplatne psihološke pomoći za zaposlenike i članove njihovih obitelji
  • financijske pomoći zaposlenicima čiji su domovi stradali tijekom potresa u Zagrebu i okolici
  • internog inovacijskog natječaja i nagrađivanja najboljih prijedloga, s ciljem jačanja osjećaja angažiranosti i motiviranosti zaposlenika te premještanje fokusa na budućnost poslovanja
  • internog istraživanja angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika Dukata koje je pokazalo na visoku razinu predanosti zaposlenika Dukata, i mnoge druge aktivnosti.

Hrvatska pošta je od početka pandemije fokus stavila na zadržavanje svih prava radnika, pa se tako i dalje ispunjavaju sve obveze prema radnicima, poput stabilne plaće i isplate svih dodataka i uvećanja. I dalje se isplaćuju nagrade za dobar učinak, uplate u treći mirovinski stup, kao i varijabilni dio plaće. Snažan fokus stavljen je na komunikaciju i zaštitu na radu. Kroz dnevne newslettere te brojne digitalne kanale radnici i korisnici dobivaju sve relevantne informacije za što lakše obavljanje posla i siguran rad. Dodatno, postojeći program psihološke podrške proširen je kako bi se radnici  lakše nosili s novonastalim okolnostima, a na raspolaganju su im uvijek i njihovi rukovoditelji koji su za to educirani kroz Akademiju Hrvatske pošte. Uz to, pokazana je solidarnost sa zajednicom kroz inicijative poput doniranja respiratora za bolnicu Sveti Duh, a u suradnji s Crvenim križem organizirana je i dostava humanitarne pomoći. Za radnike pogođene potresom u Zagrebu poslodavac je uz sredstva isplaćena prema benefitima iz Kolektivnog ugovora pokazao i dodatnu solidarnost jer su se Uprava i menadžment odrekli 30% plaće za travanj. I u sljedećem razdoblju očuvanje stabilnosti primanja kao i sigurnost radnika ostaju fokus Hrvatske pošte.

Tvrtka Span brojnim je aktivnostima za vrijeme najintenzivnije COVID-19 karantene svim zaposlenicima pružila osjećaj sigurnosti u vrlo nesigurnim vremenima. Zaposlenicima je pravovremeno omogućen rad od kuće uz svu potrebnu opremu, ostvarena je pravovremena transparentna i dvosmjerna komunikacija kroz tjedne Span TV live evente gdje su zaposlenici imali priliku postavljati pitanja Upravi i managementu. Organizirana je besplatna psihološka pomoć, radionice o mentalnom zdravlju te brojne druge edukacije na temu nošenja u stresnim situacijama. Istovremeno, plaće zaposlenika i benefiti nisu se mijenjali, omogućene su i neke dodatne pogodnosti. “Spanovci su već i tijekom Covid krize prepoznali i vrlo visoko ocijenili angažman svog managementa, Crisis tima i HR-a vezan uz navigaciju kroz nesvakidašnje okolnosti koje je pandemija donijela sa sobom. Ponosni smo što je i tvrtka SELECTIO prepoznala vrijednost naših praksi tijekom ovog izazovnog razdoblja i nagradila naše napore priznanjem Izvrsnosti u izazovima! Vjerujemo kako je ovo priznanje odraz stabilnosti Spana koje će našim korisnicima biti jamstvo za isporuku usluga vrhunske kvalitete u svim kriznim i nepredvidljivim uvjetima.“, istaknula je Antonija Kapović, Direktorica ljudskih resursa i Članica Uprave Spana.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.