Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Natjecanje kojeg web trgovci ne smiju propustiti!

Najveće ecommerce natjecanje u Hrvatskoj, Web trgovac godine, kojeg Shopper’s Mind organizira 3. godinu zaredom, je u punom jeku. Najpoznatiji web trgovci su već prijavljeni, a ove se godine uz prestižne nagrade natječu i za dio nagradnog fonda od 40.000 kn.

Prijava je moguća još samo do 23. ožujka!

Kako se biraju najbolji? Što može prevagnuti i tko odlučuje?

Izbor dobitnika natjecanja WTG2017 objektivan je i transparentan i temelji se na podacima najvećeg istraživanja o internetskoj kupovini Shopper’s Mind (sMind), koje se organizira jednom godišnje u Hrvatskoj i Sloveniji u partnerskoj izvedbi Shopper’s Mind i istraživačke agencije Valicon. U okviru istraživanja godišnje se prikupljaju mišljenja potrošača, u prosjeku više od 60.000 online kupaca u obje države.

Istraživanje je osnova za dobivanje ocjene u sklopu natjecanja Shopper’s Mind Web trgovac godine, a obuhvaćeni su i brojni drugi faktori, među kojima su najvažniji analiza mišljenja kupaca i tehnička usklađenost web trgovine s međunarodnim standardima sigurne online kupovine. Upravo na temelju sudjelovanja u istraživanju, kupci mogu osvojiti iPhone 7!

Uoči dodjele nagrada okuplja se i stručna komisija. Uloga komisije je analizirati rezultate istraživanja te potvrditi njihovu regularnost i legitimnost. Komisija ima mogućnost veta, a svoju odluku bilježi u zapisniku zasjedanja komisije.

Što kažu prošlogodišnji pobjednici?

»Ponosni smo što smo već drugu godinu zaredom osvojili nagradu za Web trgovca godine, kao i za najbolji Internet trgovački centar. Projekt kao što je Web Trgovac Godine ima veliki utjecaj na razvoj ove industrije i stvaranje povjerenja kod kupaca koji se tek trebaju prebaciti u online naviku kupnje. Također, on definira benchmark u ovoj industriji i time osigurava neprestano ulaganje u razvoj kvalitete poslovanja,« u intervju je naveo Martin Kralj, voditelj sektora marketinga i razvoja u eKupi.hr.

Iz Malince, jedne od pobjedničkih trgovina kažu »Utjecaj natjecanja i nagrada koju smo dobili definitivno povećava povjerenje klijenata u našu web trgovinu i širenje povjerenja u online prodaju u cjelini. Pobjeda nam je donijela još veću medijsku vidljivost, a time i besplatnu promociju.«

Otkrivaju nam da je jedna od važnih prednosti sudjelovanja primjena preporuka za unaprjeđenje web trgovine unutar Webstore Benchmark Report analize, koje su u Malinci rezultirale povećanjem prometa od 3 do 5%.

Zašto ne smijete propustiti ovakvu priliku?

Ako osvojite nagradu WTG 2017, to je mnogo više od kurtoaznog pljeska na pozornici. Više od 150 drugih trgovaca i ecommerce profesionalaca vidjeti će vas na pobjedničkom postolju. Proširite svoju mrežu kontakata, radite zajedno s njima na rastu ecommerce-a u Hrvatskoj i napravite ga onim što on predstavlja u svijetu.

3. Shopper’s Mind Ecommerce Day konferenciju podržavaju Mastercard, Hrvatska pošta i Udruga eCommerce Hrvatska.

Informacije za trgovce:

Informacije za potrošače:

 

Pogledajte video i sami se uvjerite kako nam je bilo prošle godine:

https://youtu.be/mTXP3CRAI-Y

Embed: <iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/mTXP3CRAI-Y” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

Natjecanje završava svečanom dodjelom nagrada na 3. Shopper’s Mind Ecommerce Day konferenciji, najvećem ecommerce događaju u Hrvatskoj i Sloveniji na kojem se okupljaju najistaknutiji web trgovci i vodeći ljude iz ecommerce industrije. Iskoristite 15 % popusta na kupnju kotizacije upisom promotivnog koda PRO15 i ne propustite jedinstvenu priliku za umrežavanje i sudjelovanje!

 

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.