Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Ne dozvolite da vam pogreška presudi!

Svi rade naporno ali samo neki ulažu dodatan napor kako bi riješili problem, pogrešku koju su napravili, te brzo povratili izgubljeno povjerenje poslodavca ili klijenata. No, nisu svi toliko savjesni. Često mnogi, pogreške koje mogu ispraviti brzo, puste da prijeđu u ogroman epski neuspjeh.

Svi rade naporno ali samo neki ulažu dodatan napor kako bi riješili problem, pogrešku koju su napravili, te brzo povratili izgubljeno povjerenje poslodavca ili klijenata. No, nisu svi toliko savjesni. Često mnogi, pogreške koje mogu ispraviti brzo, puste da prijeđu u ogroman epski neuspjeh.

Svi griješimo. No, kako se nosimo sa svojim pogreškama je ono što je bitno i po čemu se razlikujemo.

Način na koji se nosite s greškama i vaša reakcija nakon što vas šef prozove za istu, značit će uspjeh ili neuspjeh za vaš posao. Svi rade naporno ali samo neki ulažu dodatan napor kako bi riješili problem, pogrešku koju su napravili, te brzo povratili izgubljeno povjerenje poslodavca ili klijenata. No, nisu svi toliko savjesni. Često mnogi, pogreške koje mogu ispraviti brzo, puste da prijeđu u ogroman epski neuspjeh.

Stoga, nameće se pitanje – koji je prvi korak nakon što pogriješite?

1.    Slušajte.

Sve počinje susretom sa šefom, u ”četiri oka” uz neizbježan monolo. Iznevjerili ste svog poslodavca, klijenta, i on će sigurno imati potrebu izraziti vam svoje razočarenje ili ljutnju. Tada samo slušajte. Nemojte pronalaziti isprike za svoja djela, nemojte prekidati. Samo slušajte. Isto tako, ako postoji način kako možete popraviti učinjeno, vjerojatno ćete ga čuti upravo u tom monologu, zato obratite pažnju.

2.    Preuzmite odgovornost.

Bez obzira da li ste pogriješili vi sami, ili zajedno s nekim od vaših suradnika, ne pokazujte prstom. Nitko ne voli ”cinkere”. Pokažite žaljenje što ste razočarali, pokažite da shvaćate da ste napravili pogrešku, da ju shvaćate ozbiljno i da ćete poduzeti sve da ju i ispravite.

3.    Skromnost zlata vrijedi.

Šef je obavio razgovor s vama, vi ste ljuti, a možda vam je i neugodno. No, suzdržite se ”ispada” i brzopletih reakcija, i pokažite poniznost i skromnost. Ništa drugo vam u tom trenutku neće pomoći. Osim možda isprika.

4. Ispričajte se.

Najvažnije je ispričati se i učiniti što je potrebno kako bi izgladili stvari. Naravno, pri tome ne treba dopustiti da netko iskoristi situaciju vaše poniznosti i osjećaja krivnje. Postoje različiti ljudi pa tako i oni koji će pokušati izvući najviše što mogu iz takve situacije, pri tom možda očekujući i neke potpuno nerazumne stvari.

5.    Ispravite učinjeno.

Nadoknadite štetu tako da se ponudite da riješite problem ili osmislite ideju kako bi mogli zakrpati stvari. Inicijativa će sigurno biti zapažena.

6.    Budite oprezni.

Samo zato što ste napravili pogrešku i za nju se iskupili na ovaj ili onaj način, ne očekujte da će se sve u trenu vratiti u normalu. Budite još svjesniji kupca o kojeg ste se ogriješili i potrudite se čak i malo više kako bi osigurali proizvod ili uslugu koji će čak i nadilaziti očekivanja tog klijenta i vašeg šefa.

7.    Učite iz svojih pogrešaka.

Sve dok ste čovjek i ljudsko biće griješit ćete, zato se naviknite na to. Pravi lider, kao i djelatnik željan uspjeha bez ”srušenih mostova” iza sebe, uči iz svojih pogrešaka i koristi ta iskustva za rast i pozitivne promjene u svom poslovanju. Na kraju krajeva, ako shvatite koje su i kolike posljedice vaših pogrešaka, onda je veća šansa da ih nećete ponoviti.

Zapamtite, pogreška se može shvatiti kao da vas nije briga za posao, za vaše radno mjesto, upravo je zato jako bitno popraviti pokvareno i dokazati da je pogreška bila upravo to – samo pogreška, a vi znate kako iz nje učiti i ne-ponoviti isto.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.