Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Nedoumice između sigurnosti hrane i brige za okoliš pojačane pandemijom COVID-19

Na globalnoj razini 77% potrošača smatra kako je jedan od ključnih izazova hrana koja završava kao otpad.

Kompanija Tetra Pak objavila je rezultate svog globalnog istraživanja, provedenog u suradnji s tvrtkom Ipsos[1], koje je pokazalo kako je sigurnost  hrane veliki izazov za društvo. Isti broj ispitanika vjeruje da COVID-19 predstavlja “stvarnu opasnost”. Istovremeno, zabrinutost za okoliš ostaje iznimno snažna[2], ukazujući na dilemu u svijesti potrošača dok pokušavaju balansirati ključne prioritete ljudskog opstanka kroz sigurnu hranu i održivost planete na kojoj živimo.

Trinaesto izdanje istraživanja Tetra Pak Index pokazalo je kako je globalna zabrinutost za sigurnost hrane i buduću opskrbu hranom porasla za 10% te da se u 2020. popela na razinu od 40% u usporedbi s 30% zabilježenih u 2019. godini. Također, više od 50% potrošača ne samo da vjeruje kako je poboljšanje sigurnosti hrane odgovornost proizvođača, već to smatraju glavnim izazovom s kojim bi se kompanije trebale uhvatiti u koštac sada i u budućnosti. Prema istraživanju, zdravlje je usko povezano s temama sigurnosti hrane i higijene: dvije trećine potrošača kaže da biti zdrav znači biti siguran, a 60% njih na globalnoj razini reklo je da brinu za sigurnost i higijenu hrane koju kupuju.

Na pitanje što im je najvažnije kada je u pitanju ambalaža potrošači ističu da je njena osnovna svrha osigurati sigurnost hrane. Također su izrazili zabrinutost u vezi s utjecajem okolišnih inovacija na području ambalaže na sigurnost hrane, iako većina njih navodi da je „korištenje održive ambalaže“ jedan od glavnih izazova s kojim bi se brendovi vezani uz hranu i napitke trebali baviti  – kako danas, tako i u budućnosti.

Adolfo Orive, predsjednik i izvršni direktor kompanije Tetra Pak, ovom je prilikom izjavio: Pandemija COVID-19 poremetila je status quo, ubrzala trendove i kreirala novi izgled potrošačkih potreba i prilika za kompanije da rade na tome. Posebno, industrija mora obratiti pažnju na rastuću dilemu između sigurnosti hrane i brige za okoliš te iskoračiti prema istovremenom zadovoljavanju dva cilja – ljudskom potrebom za hranom, uz istovremenu zaštitu ekosistema naše planete. Upravo tu ambalaža za hranu može igrati značajnu ulogu u uspostavljanju ravnoteže.

U uskoj suradnji s našim klijentima i sudionicima već se nalazimo na putu stvaranja najbolje održive ambalaže za hranu – kartonske ambalaže napravljene isključivo od obnovljivih ili recikliranih materijala od sirovina kojima se odgovorno upravlja, koju je moguće u potpunosti reciklirati i ugljično je neutralna, koja omogućava distribuciju u ambijentalnim uvjetima i zadovoljava zahtjeve za sigurnošću hrane. Ovo smatramo ključnim korakom u izgradnji održive budućnosti za buduće generacije, posebno u svijetu nakon COVID-19 pandemije.”

Tetra Pak Index 2020 također naglašava rastući značaj otpada od hrane na globalnoj agendi, što više od tri četvrtine ispitanika vidi kao razlog za zabrinutost. Utjecaj COVID-19 pandemije na lance nabave osnažio je svijest o tome da je hrana koja završava kao otpad rastući problem. Postoji vjerojatnost kako će ovakav sentiment nastaviti rasti, usporedno s potrebom da se nahrani rastuća svjetska populacija. Potrošači navode da je smanjivanje otpada od hrane istovremeno i najvažniji problem okoliša na koji oni mogu utjecati, ali i jedan od tri prioriteta za proizvođače. Zbunjujuće deklariranje predstavlja barijeru u tom smislu, ali brendovima nudi i mogućnost za unapređenje komunikacije.

[1] Kompanija Ipsos je globalni lider na području istraživanja tržišta, koja isporučuje pouzdane informacije i istinsko razumijevanje Društva, Tržišta i Ljudi.

[2] Istraživanje Tetra Pak Index 2020 pokazalo je kako je zabrinutost potrošača za sigurnost hrane porasla u odnosu na isto razdoblje 2019. godine, s 40% ispitanika koji su naveli sigurnost hrane i buduću opskrbu hranom kao jedan od tri izazova zbog kojeg su najviše zabrinuti, u usporedbi s 30% ispitanika u istraživanju Tetra Pak Index 2019. 64% ispitanika prepoznalo je COVID-19 kao izazov koji ih najviše brine, što je spustilo brigu o okolišu na listi globalnih pitanja – s 63% zabilježenih u 2019. na 49% u novom istraživanju – uz istovremeni rast zabrinutosti za ekonomska pitanja – s 40% na 47%.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.