Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Nemate ideja za unaprjeđenje svog poslovanja nakon pandemije?

Ako promatramo poslovne pothvate jedan od ključnih načina kako bismo se izdvojili, odnosno bili bolji od konkurencije temelji se na marketinškim komunikacijama.

Ako promatramo poslovne pothvate jedan od ključnih načina kako bismo se izdvojili, odnosno bili bolji od konkurencije temelji se na marketinškim komunikacijama.

Ključ uspjeha, između ostaloga, velikim dijelom počiva na izgradnji vlastitoga brenda i uspostavi odnosa povjerenja s potencijalnim kupcima.

S obzirom na to da su u središtu pozornosti želje i potrebe potrošača – element povjerenja zauzima vodeće mjesto prilikom odluke o odabiru tvrtke za suradnju. Možemo slobodno reći da je u svakom biznisu, pa tako i u vašem – kupac kralj!

Dakle, da vam to objasnim jednostavnim jezikom, u praksi možete realizirati atraktivniju internetsku stranicu od konkurenata što se tiče dizajna, količine i vrste pruženih informacija te tome slično, no povjerenje i privrženost brendu izgrađujemo svojom virtualnom ili osobnom prisutnošću na raznim platformama kombinirajući u velikoj mjeri primjerice aktivnosti digitalnoga marketinga i osobnoga networkinga.

Sve to zahtijeva bitna ulaganja u obliku financija, vremena, angažmana te posvećenosti vlastitoj ideji poslovanja. Važno je uvijek se podsjećati da govoreći o poslovanju danas, govorimo o poslovanju u okviru kojega se (potencijalni) kupac vrlo često oslanja na recenzije do kojih dolazi putem globalnih komunikacijskih platformi ili na kontakte koje ostvaruje tijekom događanja organiziranih na raznim strana svijeta. U takvu kontekstu, a naravno pod pretpostavkom da sam proizvod ili usluga konkuriraju vrstom, kvalitetom i cijenom za pojedino tržište, uloga dobro postavljene marketinške strategije i kvalitetno odabranih marketinško-komunikacijskih aktivnosti ima važan udio u ostvarenju konkurentske prednosti na razini prodavatelja istih.

Nakon što se osigura postojanje jasne i nedvosmislene vizije, misije i strateških ciljeva tvrtke, potrebno je provesti SWOT analizu putem koje se postaje svjesnima svojih internih slabosti i snaga te eksternih prilika, ali i prijetnji povezanih s idejom i poslovanjem te se nakon toga analizirali potencijalne kupce naših proizvoda i usluga, njihove relevantne navike, kao i dostupnost dobara na tržištu.

Potrebno je također promatrati što radi konkurencija te analizirali ono što valja preuzeti jednako kao i ono što možemo raditi bolje i uspješnije. Time smo dobili zapravo analizu situacije. A ona nam omogućava da krenemo dalje u konkretizaciju namjera, odnosno da razmislimo i odlučimo se za optimalne marketinške alate, komunikacijske kanale i poruke kojima želimo doprijeti do potencijalnih korisnika naših usluga.

Kao što sam već napomenula, u današnjem se poslovanju uglavnom obraćamo i globalnomu tržištu. Naše poruke prema potencijalnim kupcima moraju moći dosegnuti kupce koji se nalaze i daleko izvan našega domicilnog tržišta. Jer zašto bismo se ograničili samo na jedno tržište?  I naravno – u današnje doba te informacije moraju biti brze, točne i privlačne.

Dakle, u izboru offline i online marketinških alata, a uzimajući u obzir prethodno rečeno, svakako ćemo se prvenstveno odlučiti za online marketinške alate jer ćemo putem njih sasvim sigurno uspješno dosegnuti većinu kupaca te ćemo se s istima moći uspješno povezati radi izgradnje odnosa povjerenja. Odabirom digitalnoga marketinga zapravo možemo zadovoljiti tri temeljna elementa, i to primjerice na sljedeći način:

  • vidljivost putem tražilica (SEO)
  • povezanost s kupcima putem internetske stranice
  • izgrađen odnos povjerenja i lojalnosti putem društvenih mreža i medija.

Međutim, bez obzira na to što online marketinški alati zauzimaju središnje mjesto te što se putem istih možemo povezati s kupcima na globalnoj razini, offline alati ne smiju biti u potpunosti zanemareni.

U tome smislu valja razmotriti primjerice sljedeće offline marketinške alate:

  • izložbe, sajmovi, konferencije, događanja
  • katalozi
  • brošure
  • letci
  • offline oglašavanje.

Prije nego što se razmotre obje vrste marketinških alata, može se zaključiti da je za uspješno postavljenu marketinšku strategiju i kvalitetno razrađen marketinški plan ključna kombinacija i online i offline marketinga u okviru koje valja ispravno procijeniti važnost zastupljenosti svih marketinških alata.

Što se tiče komunikacijskih kanala u marketingu, mogu se razlikovati i uzeti u obzir sljedeći:

  • tradicionalni mediji (tisak, radio i televizija u smislu specijaliziranih priloga, emisija i izdanja)
  • novi mediji (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube kanal, blogovi…)
  • kanali u interpersonalnoj komunikaciji (skupovi, razgovori, ankete…).

Komunikacijske poruke vrlo su važne za ponuđače dobara općenito. Na koji način oblikovati komunikacijske poruke svakako će ovisiti i o tome koji se alati i kanali marketinške komunikacije koriste.

Svaka poruka putem koje komuniciramo s potencijalnim kupcem na tržištu ima zapravo odlučujuću ulogu u njegovu odabiru našeg dobra ili dobra naših konkurenata. To uvijek treba imati na umu i stoga vrijedi u komunikacijske poruke uložiti vrijeme i sredstva ako je to potrebno, odnosno formiranje istih treba prepustiti stručnjacima kako bi one zaista bile oblikovane tako da dosegnu i potaknu želje i potrebe potencijalnih kupaca za našom ponudom.

Vrlo dobro znam kako nije lako postaviti sve samostalno, a da to bude vrlo dobro odrađeno te relevantno za korisnika. Stoga se nemojte libiti pitati za savjet, pregled iz druge perspektive ili savjet stručnjaka. Jer ne zaboravite – dvije glave su uvijek pametnije od jedne!

Autorica:

Lejla Rizvanović – po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Success Manager koja kroz digitalni marketing i personal branding potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum.

U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi.

Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga.

Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.


Po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz strategiju digitalnog marketinga i personal brandinga potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.