Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pet razloga za korištenje hashtagova na Twitteru

Korisnici Twittera učestalo se susreću ili pak koriste nešto što se na ovoj društvenoj mreži zove hashtag. Naime, hashtagovi su slova koja slijede nakon znaka # u tvitu, a ako je vjerovati Twitterovoj definiciji “koriste se za označavanje ključne riječi ili teme unutar tvita”, piše Manjgura.

Korisnici Twittera učestalo se susreću ili pak koriste nešto što se na ovoj društvenoj mreži zove hashtag. Naime, hashtagovi su slova koja slijede nakon znaka # u tvitu, a ako je vjerovati Twitterovoj definiciji “koriste se za označavanje ključne riječi ili teme unutar tvita”, piše Manjgura.

Zanimljiv podatak vezan za koncept hashtaga je da ga nisu izmislili tvorci ove društvene mreže, već upravo njezini korisnici kako bi dodatno olakšali međusobnu komunikaciju.

Ipak, treba imati na umu da postavljanje hashtaga u svaki vaš tvit nije baš uvijek najbolje i najprikladnije rješenje. Drugim riječima, ako ga mislite pravilno koristiti trebate pod hitno naučiti kada ga se primjenjuje i na koji način.

Pet razloga za korištenje hashtagova:

1. Kategorizacija sadržaja. Hashtagovi dopuštaju korisnicima kategorizaciju tvitova po određenim temama što omogućava ostalim tviterašima njihovo lakše pronalaženje. Ukoliko ste skloni postavljanju tvitova na istu temu, ovo je idealan alat za vas.

2. Interakcija s dodatkom osobnosti. Hashtag može dodatno “oživjeti” inače uobičajeni i možda neprimjetni tvit svrstavanjem istog na popis tvitova slične tematike.

3. Promoviranje različitih događaja. Hashtag omogućuje praćenje tvitova tijekom webinara ili konferencije odnosno postavljanje pitanja i komentiranje prije, tijekom i nakon samog događaja. Ovo se pokazalo kao dobar način za praćenje razmišljanja i zaključaka ostalih sudionika predavanja, prezentacija i sl.

4. Dobar marketinški alat. Osnovni marketinški cilj je doprijeti do potrošača i stvoriti određene trendove potrošnje. Sadašnje i potencijalne mušterije pomoću hashtagova mogu na lakši način doći do tvitova koji ih zanimaju. Njihovo korištenje na pravi način u ovakvim situacijama može pomoći dodatnoj promociji određenih proizvoda i usluga.

5. Sažetost. Hashtagovi omogućavaju korisnicima da kroz jednu ili dvije riječi naglase ono za što bi im inače trebale čitave rečenice.

Pet pogrešaka u korištenju hashtagova:

1. Nedostatak konzistentnosti. Marketingaši koji koriste hashtagove trebali bi raditi upravo to – koristiti ih kontinuirano. Neki tvitovi mogu proći neprimijećeno od strane potencijalnih i sadašnjih potrošača upravo zbog nekonzistentnosti u njihovom korištenju.

2. Previše riječi. Jedna od najčešćih pogrešaka koju korisnici Twittera rade jest uvrštavanje previše riječi ili pak čitavih rečenica u svoj hashtag. Dosada se ovo pokazalo kao jedan od najdosadnijih oblika zloupotrebe hashtagova. Zamislite kako bi vi reagirali da vam se nešto ovakvo pojavi na vašoj početnoj stranici: #OvojeNepravilanNačinKorištenjaHashtaga. Iritantno, zar ne?

3. Beznačajni hashtagovi. Korisnici bi trebali pripaziti da njihovi hashtagovi doprinose svojoj svrsi, kao i svrsi tvitova koje sadrže. Beznačajni hashtag može prouzročiti zbunjenost među korisnicima, uništavajući pri tom poantu samog tvita.

4. Nedostatak promocije. Ako ne promovirate svoj hashtag ljudi neće znati, baš kao i kod bilo kojeg drugog proizvoda ili usluge, što je to i koja je njegova krajnja svrha.

5. Nemar. Prilikom biranja hashtaga, bitno je provjeriti na koji način i u koju svrhu se taj vaš izbor koristi na Twitteru. Naravno, uvijek postoji mogućnost da još uvijek nije iskorišten. Možda mislite da kategorizirate svoj tvit na pravi način, ali nemojte da vas iznenadi tematika ostalih napisa koji će mu se naći rame uz rame unutar hashtag liste na koju ste ga svojom nepažnjom “poslali”.

Manjgura


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.