Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Nestlé objavio rezultate za prvo tromjesečje 2022.

Nestlé Health Science završio je kupovinu većinskog udjela u Orgainu, lideru u kategoriji ishrane na bazi biljaka.

Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prvo tromjesečje 2022. godine, a tim povodom Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé rekao je: „U prvom tromjesečju ove godine, rat u Ukrajini izazvao je neopisivu ljudsku patnju. Ostajemo posvećeni pružanju podrške i humanitarne pomoći našim tamošnjim kolegama, dok stojimo uz međunarodnu zajednicu u pozivu na mir. Unatoč izazovnom okruženju ostvarili smo snažan organski rast prodaje s otpornim internim rastom. Povećali smo cijene na odgovoran način, a inflacija nastavlja naglo rasti, što će zahtijevati dalje određivanje cijena i mjera za ublažavanje posljedica tijekom godine. Nestlé tim pravovremeno je reagirao na ove prepreke te agilno i odlučno unaprijedio našu dugoročnu strategiju i ciljeve održivosti“.

Nestlé regija Sjeverni Jadran (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina)

“Organski rast u regiji Sjeverni Jadran u prvom tromjesečju 2022. iznosio je 4,6%, a organski rast u Hrvatskoj 1,8%. Najveći doprinos rastu su brendovi Purina, Nestlé Professional i konditorski portfelj, s dvoznamenkastim rastom. Uspješnim rezultatima u regiji Sjeverni Jadran kontinuirano doprinose i naši dugogodišnji partneri i distributeri – Alca, MPG, Inspharma, ARC i MCI. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama te smo u prva tri mjeseca ove godine donirali naše proizvode u vrijednosti od oko 130 tisuća švicarskih franaka. Nastavit ćemo slijediti preferencije naših potrošača i nastaviti poslovanje na održiv način”  kazao je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Prodaja na nivou Grupe

Organski rast dosegnuo je 7,6%, uz stvarni unutarnji rast (RIG) od 2,4%, dok su cijene porasle za 5,2% u skladu sa značajnim porastom inflacije. Organski rast sada isključuje područje Rusije, imajući u vidu značajno otežane uvjete trgovine i odluku kompanije Nestlé da se fokusira na osiguravanje osnovnih životnih namirnica. Po kategoriji proizvoda, Purina PetCare je najviše doprinijela organskom rastu, a prodaja konditorskih proizvoda je rasla dvoznamenkastom stopom, uz snažan rast brenda KitKat. Kava je zabilježila visok jednoznamenkasti rast zahvaljujući velikoj potražnji proizvoda brendova Nescafé Starbucks i Nespresso.

Prognoza za 2022. godinu

Očekuje se organski rast prodaje od oko 5% i marža profita trgovanja između 17,0% i 17,5%. Također, očekuje se da će se kapitalna efikasnost i osnovna zarada po akciji u stalnoj valuti povećati.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.