Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Nestle se okrenuo tržištima u nastajanju, srezao troškove, digao cijene i ostvario dobit

Švicarski prehrambeni div je u prvoj polovini godine povećao dobit za 8,9 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Neprekidno razvijamo nove strategije pridobivanja potrošača na tržištima u nastajanju i služimo se novim medijima kako bismo više izravno komunicirali s potrošačima i povećali prinos na ulaganje u brendove, istaknuo je izvršni direktor Paul Bulcke

Švicarski prehrambeni div je u prvoj polovini godine povećao dobit za 8,9 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Neprekidno razvijamo nove strategije pridobivanja potrošača na tržištima u nastajanju i služimo se novim medijima kako bismo više izravno komunicirali s potrošačima i povećali prinos na ulaganje u brendove, istaknuo je izvršni direktor Paul Bulcke

Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je u četvrtak da je u prvoj polovini godine povećao dobit za 8,9 posto u odnosu na isto razdoblje lani, ali očekuje “izazovno” okruženje u nastavku 2012.

Zahvaljujući snažnoj potražnji na tržištima u nastajanju, višim cijenama i rezanju troškova, najveći svjetski proizvođač hrane i bezalkoholnih pića povećao je u razdoblju od siječnja do lipnja neto dobit na 5,1 milijardu švicarskih franaka (5,27 milijardi dolara). U istom prošlogodišnjem razdoblju iznosila je 4,7 milijardi franaka.

U Nestleu pripisuju takav rezultat skoku prihoda u promatranom razdoblju na 44,1 milijardu švicarskih franaka (45,37 milijardi dolara), što je 7,5 posto više nego u istom razdoblju lani.

Organski je rast iznosio 6,6 posto i bio je nešto niži nego u prvom tromjesečju ali je nadmašio očekivanja analitičara koji su očekivali da će iznositi 6,3 posto.

Proizvođač brendova poput Nescafea potvrdio je ujedno prognozu za ostatak godine, unatoč “teškom okruženju za trgovanje, posebno na razvijenim tržištima”. Očekuju tako organski rast u ostatku godine između pet i šest posto, zahvaljujući snažnom prvom polugodištu i očekivanoj stabilizaciji cijena sirovina.

Izvršni direktor Paul Bulcke naglašava da rezultati u prvoj polovini godine pokazuju da je tvrtka “donijela prave odluke u pravo vrijeme” i da njezin strateški plan funkcionira.

“Neprekidno razvijamo nove strategije pridobivanja potrošača na tržištima u nastajanju i služimo se novim medijima kako bismo više izravno komunicirali s potrošačima i povećali prinos na ulaganje u brendove. Takav je pristup rezultirao profitabilnim rastom i na razvijenim i na tržištima u nastajanju”, istaknuo je Bulcke.


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Ma kako sposobni bili jednostavno trebate djelatnike, ali i oni trebaju vas. S pravim timom možete stvoriti mrežu poslovnih veza s kojim ćete lude...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Ljudski resursi

Možda se čini očiglednim, ali većina ljudi koji brzo (i često) budu unaprijeđeni dobri su u onome što rade.

Lifestyle

Je li moguće ostati pozitivan kada se svakodnevno suočavate s negativnim iskustvom?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.