Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Neto dobit Carlsberga skočila za 36 posto u drugom tromjesečju

Danski proizvođač piva Carlsberg u utorak je izvijestio da je u drugom tromjesečju 2010. ostvario 36-postotni rast neto dobiti, poglavito zahvaljujući mjerama štednje i povoljnim kretanjima valutnih tečajeva. Neto dobit u tom je tromjesečju iznosila 2,63 milijarde danskih kruna (452 milijuna dolara), nasuprot 1,9 milijardi kruna u istome razdoblju godine ranije.

Danski proizvođač piva Carlsberg u utorak je izvijestio da je u drugom tromjesečju 2010. ostvario 36-postotni rast neto dobiti, poglavito zahvaljujući mjerama štednje i povoljnim kretanjima valutnih tečajeva. Neto dobit u tom je tromjesečju iznosila 2,63 milijarde danskih kruna (452 milijuna dolara), nasuprot 1,9 milijardi kruna u istome razdoblju godine ranije.

Prihodi su istodobno porasli dva posto, na 17,97 milijardi kruna, dok je organska prodaja umanjena za tri posto.

U 2010. očekuju 40-postotni rast neto dobiti

Tvrtka je nadalje povisila prognoze za 2010. te tako sada očekuje 40-postotni rast neto dobiti, nasuprot ranije prognoze rasta za “više od 20 posto” u ovoj godini. Takvu svoju projekciju Carlsberg pripisuje jačanju ruske rublje te blažem od očekivanog padu tržišnog udjela u Rusiji.

Carlsberg u 2010. očekuje godišnju operativnu dobit od oko 10 milijardi kruna (1,7 milijardi dolara). Tvrtka je ranije očekivala operativnu dobit nepromijenjenu u odnosu na 2009., kada je iznosila 9,39 milijardi kruna.

U prvih šest mjeseci ove godine Carlsberg je ostvario neto dobit od 3,1 milijarde kruna, nasuprot 1,73 milijarde kruna u istom razdoblju 2009.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.