Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Nissan predstavio novi ekološki model za Azijsko tržište

Japanski Nissan Motor Co predstavio je novi model „March“, koji je namijenjen tajlandskom tržištu te izvozu na ostala tržišta u azijsko – pacifičkoj regiji. Inače, model je produkt tajlandskog programa proizvodnje ekoloških automobila. Ovakav model proizvodi se također i u Kini, Indiji i Meksiku, a u Europi je poznat pod nazivom Micra.

Japanski Nissan Motor Co predstavio je novi model „March“, koji je namijenjen tajlandskom tržištu te izvozu na ostala tržišta u azijsko – pacifičkoj regiji. Inače, model je produkt tajlandskog programa proizvodnje ekoloških automobila. Ovakav model proizvodi se također i u Kini, Indiji i Meksiku, a u Europi je poznat pod nazivom Micra.

Novi automobil biti će prvi model na tržištu u sklopu tajlandskog programa proizvodnje ekoloških automobila, koji proizvođačima nudi porezne poticaje za proizvodnju energetski štedljivih vozila.

Azijski proizvođači postaju “zeleni”

Uz Nissan, programu su se priključili i drugi proizvođači automobila, uključujući japanske Toyota Motor Corp, Hondu Motor Co, Mitsubishi Corp i Suzuki Motor Corporation i indijski Tata Motors.

U sklopu tog programa proizvođači moraju udovoljiti uvjetima niske potrošnje goriva i niske emisije stakleničkih plinova, kao i standarda sigurnosti putnika koje je postavila gospodarska komisija UN-a za Europu.

March – novi ekološki model

– Predstavili smo model koji će imati niže razine ispuštanja ugljičnog dioksida i manji utjecaj na okoliš, – rekao je Nissanov izvršni direktor Toshiyuki Shiga. Dodao je da će Nissan proizvoditi ekološki model March za tajlandsko tržište i za izvoz na ostala tržišta u azijsko-pacifičkoj regiji.

Nissan već proizvodi isti model u Kini, Indiji i Meksiku. U Europi je poznat pod nazivom Micra.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.