Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Njemačkim kupcima predstavljeni autentični okusi Hrvatske

Belje i Agrolaguna po prvi puta su sudjelovali na Međunarodnom zelenom tjednu (Grune Woche) koji se od 20.-29. siječnja održao u Berlinu. Ovaj jedinstveni svjetski sajam hrane, poljoprivrede i hortikulture stavlja naglasak na autentične lokalne i tradicionalne proizvode s područja cijele Europe i ruralni razvoj. Svake godine sajam posjeti više od 400.000 ljudi iz cijele Europe.

Belje se na sajmu predstavilo s Baranjskim kulenom i Vinima Belje, a Agrolaguna sa svojim sirevima Špin i maslinovim uljima Ol Istria. Svi navedeni proizvodi predstavljaju autentične okuse Hrvatske. Baranjski kulen jedan je od rijetkih hrvatskih proizvoda zaštićenog zemljopisnog podrijetla koji na pravi način predstavlja gastronomsku kulturu i tradiciju sjevera Hrvatske kao što Istru predstavljaju extra djevičanska ulja Agrolagune. Brojni posjetitelji iz cijeloga svijeta tako su iz prve ruke kušali vrhunske delicije iz Hrvatske zajedno s Vinima Laguna i Vinima Belje.

Kako je istaknuo Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja: „Sudjelovanje na ovakvom svjetski poznatom sajmu prilika je da inozemnom tržištu predstavimo naše vrhunske autentične proizvode kao što su Baranjski kulen te hrvatska vina. S obzirom da ovaj sajam okuplja vodeće svjetske proizvođače tradicionalnih proizvoda i, kako organizatori vole reći, spaja tradiciju i novitete, i mi smo ga prepoznali kao idealno mjesto za predstavljanje dijela hrvatske kulinarske baštine. Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda, te da smo u ovih 10 dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata.

Sajam je bio vrlo zanimljiv, a posjetitelji su pokazali izniman interes za naše proizvode, osobito za vina, koja mnogi već dobro poznaju s obzirom da  je Njemačka treće izvozno tržište  Agrolagune, s godišnjom količinom od 65.000 litara. Budući da je Istra godinama omiljena destinacija brojnih njemačkih turista, oduševljenja nije nedostajalo i za naše istarske sireve Špin kao i za extra djevičanska maslinova ulja Ol Istria.“ rekao je Mario Krajina, djelatnik PC Turizma Agrolagune.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.