Novosti

Novi magazin – Brend kultura

dhar media

Zagrebačka agencija Dhar media, vlasnik službene licence za Superbrands Hrvatsku i Sloveniju u pokrenula je magazin o kulturi brendiranja.

U vrijeme kada su brandovi izgradlili jednu cijelu kulturu, kada se lakše nego ikada povezujemo s određenim proizvodima jer s nama dobro komuniciraju, odlučili smo vam svako tromjesečje pokloniti jedno izdanje baš o tim temama iz struke.
Brend kultura dat će svoj doprinos svima koje zanima struka, primjeri iz prakse, praktični savjeti i ideje.
Platforma na kojoj se može čitati Brend kultura je ISSUU, a magazin se nalazi na linku: http://issuu.com/dharmedia/docs/brend_1_2015

Prvi broj donosi vam priče o počecima brendiranja, start upovima, intervju sa Vlatkom Svedružić i Kamilom Antolovićem.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version