Novi pristupi HZZ-a u pružanju usluga klijentima

Posloprimci se u potrazi za poslom najviše uzdaju u životopis

Hrvatski zavod za zapošljavanje danas je u Zagrebu predstavio rezultate projekta „Novi pristupi HZZ-a u pružanju usluga klijentima“ sufinanciranog sredstvima Europskog socijalnog fonda. Ukupna vrijednost projekta iznosi 1.049.500,00 €. Opći cilj projekta je poboljšati kvalitetu i učinkovitost Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u pružanju usluga klijentima, a svrha mu je unaprijediti kapacitete HZZ-a u pružanju usluga klijentima na području posredovanja i priprema za zapošljavanje.

Još prije tri godine smo počeli promišljati o ovom projektu jer smo znali da je Hrvatski zavod za zapošljavanje potrebno otvoriti prema virtualnom svijetu kako bismo uhvatili korak s današnjim generacijama koje gotovo sve informacije prikupljaju na internetu. Ono što su nezaposleni i tražitelji posla prije mogli riješiti samo posjetom nekom od područnih Zavoda, od sada mogu obaviti iz udobnosti svoga doma, preko računala ili pametnog mobitela. Također, ovim projektom velik naglasak je stavljen i na unaprjeđenje usluga prema poslodavcima te dugotrajno nezaposlenim osobama. Sretna sam što smo u ovih 17 mjeseci zajedničkim radom i naporom učinili sve kako bismo unaprijedili dosadašnji, pomalo zastarjeli sistem, i krajnjem korisniku omogućili što brži, jednostavniji i efikasniji pristup informacijama vezanim uz tržište rada – rekla je gđa. Ankica Paun Jarallah, ravnateljica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Projekt „Novi pristupi HZZ-a u pružanju usluga klijentima“ se sastoji od tri komponente kroz koje su ostvareni sljedeći rezultati:

  1. Povećan je kapacitet HZZ-a u pružanju usluga ciljanih i prilagođenih poslodavcima.
  1. Razvijen je model usluga E-usmjeravanja za klijente HZZ-a.
  1. Razvijen je paket novih mjera aktivne politike zapošljavanja usmjerenih na dugotrajno nezaposlene te je poboljšan postojeći sustav provedbe i upravljanja mjerama aktivne politike zapošljavanja.

Ministar rada i mirovinskog sustava, g. Mirando Mrsić, naglasio je kako Zavod s ovim iskorakom ne staje već ide dalje u korak s promjenama. Sada naši korisnici mogu dobiti sve informacije na jednom mjestu i tako uštedjeti na vremenu prikupljajući informacije o mogućem zaposlenju. Nadamo se da će unaprijeđene usluge i nove mjere ponajviše pomoći mladima te dugotrajno nezaposlenim osobama, odnosno osobama starije dobi koje su u evidenciju nezaposlenih najčešće upisane zbog zatvaranja ili propasti starih tvrtki. – rekao je ovom prigodom g. Mrsić.

Glavni korisnik projekta je Hrvatski zavod za zapošljavanje, ali jasan interes i dobrobit imaju i druge institucije kao što su Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, predstavnici poslodavaca, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska udruga poslodavaca, sindikati te tvrtke/institucije koje se bave razvojem ljudskih potencijala i pružanjem usluga vezanih uz tržište rada.

Projekt traje od ožujka 2014. do svibnja 2015., a za vrijeme tih 17 mjeseci projektni tim predvođen tvrtkom WYG International Limited u suradnji s tvrtkama ÖSB Consulting Gmbh i WYG Savjetovanje d.o.o blisko je surađivao s HZZ-om, kao i s klijentima i partnerima HZZ-a, kako bi se utvrdili nedostatci u pružanju usluga, razvila inovativna rješenja za poboljšanje učinkovitosti i postigla izvrsnost u kvaliteti usluga.

 

Podijeli

Odgovori

Top