Komunikacija

Novi slogan Algebre: Budi izvrstan u onome što voliš. Zaiskri.

Novim vizualnim identitetom Algebra je obilježila 20 godina svog poslovanja i postaje sinonim za iskru koja motivira sve njezine polaznike.

Branding agencija Fabular na čelu s Anjom Bauer Minkara, vodećom stručnjakinjom i članicom žirija za dodjelu internacionalnih nagrada 2018 REBRAND 100® Global Awards, kreirala je rebranding strategiju najveće hrvatske privatne obrazovne institucije Algebra. S novom pričom i novim vizualnim identitetom Algebra je obilježila 20 godina svog poslovanja i postaje sinonim za iskru koja motivira sve njezine polaznike.

„Okosnica naše priče jest želja da Algebrini polaznici pronađu ono što vole raditi i u tome postanu izvrsni. Taj smo proces jednom riječju nazvali „zaiskri“ jer iskra u sebi sadržava emociju i asocijaciju na inteligenciju, svjetlost i želju za izvrsnošću, a istaknuli smo ga i novim sloganom: Budi izvrstan u onome što voliš. Zaiskri.“- izjavila je Anja Bauer Minkara.

Najveći izazov bio je riješiti nejasnu brand arhitekturu Algebre jer su programi vizualno bili podijeljeni na dvije ekstenzije, „plavu“ koja se odnosila na visoko obrazovanje i „narančastu“ koja se odnosila na obrazovanje odraslih. Takva podjela uzrokovala je probleme u komunikaciji obrazovnih programa i lansiranju novih proizvoda i akvizicija.

„Uveli smo Branded House model arhitekture gdje su sve ekstenzije i programi pod snažnim pokroviteljstvom krovnog branda, što je u skladu s trendovima koje slijede sva velika svjetska sveučilišta. Mi smo kreirali jasnu emocionalnu priču koja je jednako relevantna svim Algebrinim ciljnim skupinama – od osnovnoškolaca, preko studenata do polaznika programa cjeloživotnog obrazovanja.“- zaključila je Anja Bauer Minkara.

Na temelju Fabularove brand strategije Studio Sudar kreirao je novi vizualni identitet Algebre. Logotip predstavlja stilizirano slovo A koje podsjeća na otvorenu stranicu knjige te time simbolizira učenje kontinuirani rast i napredak, a zbog svojih boja energičnost, strast i iskru.

Važno je naglasiti da je rebranding proveden jedinstvenom metodologijom 8 sastojaka koji grade brand™ , a predstavlja popis sastojaka potrebnih da bi brand napredovao. Time se pojednostavljuje proces izgradnje branda i stvara „formula“ koja daje brandu jaču svrhu, polet i utjecaj na tržištu.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version