Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

O novim pristupima oglašavanju na Danima komunikacija

pixabay.com

Sudionici ovogodišnjih Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, u Rovinju od 16. do 19. travnja, imat će priliku slušati vrhunske predavače koji pomiču granice oglašavanja i njeguju nove pristupe komunikaciji brendova s potrošačima. Kvalitetu njihovih predavanja potvrdili su sudionici ovogodišnjih festivala Eurobest 2014 i Dubai Lynx 2015 iz Cannes Lions festivalskog portfelja koji su ih istaknuli kao jedne od najboljih, a organizatori Dana komunikacija ih po prvi puta dovode u Hrvatsku.

Guy Abrahams, jedan od “deset najboljih medijskih mislilaca” prema britanskom magazinu Campaign i globalni direktor strateškog planiranja u agenciji ZenithOptimedia na Danima komunikacija će govoriti o specifičnosti odnosa millennialsa prema brendovima i kako njihov novi način potrage za srećom ima duboke implikacije za brend marketing. Abrahams smatra kako tradicionalni oblici kreativnog komuniciranja nisu uspješni kad je riječ o novoj generaciji, stoga je novi pristup pri stvaranju smislenih i uspješnih korisničkih iskustava sve potrebniji. Posebna pozornost na predavanju pod nazivom “The Pursuit of Happiness” posvetit će se “vještini” pružanje sreće i tome kako je brendovi mogu usavršiti koristeći najnovije tehnologije.

“You only need 48 hours to solve a brief” naziv je provokativnog predavanja koje će održati Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, suosnivači The Pop Up Agency, agencije koja želi promijeniti način na koji funkcionira oglašavačka industrija. Njihova revolucionarna Pop up metoda uklanja sve suvišne strukture i procese te, oglašivačima koji su za to otvoreni, omogućava direktnu suradnju s agencijom u sklopu koje odabiru najbolje koncepte i strategije u samo 48 sati. Cilj im je inspirirati agencije i klijente za nove načine rada i suradnje te ih ohrabriti za novi pristup industriji. Na predavanju će predstaviti dio Pop Up metode i izložiti koje se tajne kriju iza koncepta 48 sati.

Alison Jackson, pionirka fenomena suvremene celebrity kulture, održat će predavanje “Seeing is deceiving: Art in marketing and guerilla branded content”. Alison istražuje kult poznatih ličnosti, voajerizam, snagu i zavodljivu prirodu fotografije te našu potrebu da joj vjerujemo. U svojim djelima stvara scenarije koje smo svi zamišljali, ali nikada nismo vidjeli – vruće slike koje mediji ne mogu dobiti. Na predavanju će otvoriti pitanja koja nastaju zbog njenih slika, fotografija dvojnika poznatih koje su postale popularne koliko i fotografije stvarnih poznatih ličnosti. Možemo li vjerovati u ono što vidimo na ekranima, slikama i internetu?

Sve dodatne informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.